
Internetowy targ naturalnego jedzenia z dostawą do domu, Pora na Pola, w 2019 roku zebrał w ramach crowdfundingu poprzez platformę Beesfund ponad 260 tys. zł na dalszy rozwój swojej działalności. W 2020, pomimo szalejącej pandemii, spółce udało się zwiększyć przychody pięciokrotnie, a strategia dalszego rozwoju zakłada między innymi wejścia na rynek NewConnect do końca 2023 r. i przeprowadzenie kolejnej emisji equity crowdfundingowej, tym razem poprzez platformę Crowdway.
- W 2020 roku spółka osiągnęła ponad 500% wzrostu przychodów (względem roku 2019)
- Obecnie planuje wprowadzenie akcji Pora na Pola na rynek New Connect pod koniec 2023 roku i emisję poprzez platformę Crowdway
- Adrian Piwko, prezes Pora na Pola jest gościem Michała Stanka na antenie Comparic24.tv w 16. Odcinku programu CrowdTalks
Te artykuły również Cię zainteresują
Pora na Pola ze znacznym wzrostem przychodów
Pora na Pola to internetowy targ naturalnego jedzenia z dostawą do domu. Od ponad trzech lat dostarcza świeże, starannie wyselekcjonowane produkty do klientów na terenie całej Polski. Współpracuje ze sprawdzonymi, polskimi rolnikami i zaufanymi producentami najwyższej jakości żywności.
– W Pora na Pola wierzymy, że każdy powinien mieć nieograniczony dostęp do zdrowej, świeżej, smacznej, sprawdzonej i wyselekcjonowanej żywności. Stworzyliśmy platformę, dzięki której zamawiasz z dostawą do domu wyroby przygotowane specjalnie dla Ciebie. Zajęliśmy się selekcją najlepszych rolników do współpracy, kontrolą jakości produktów, a także organizacją logistyki – komentuje prezes spółki, Adrian Piwko.
W 2019 roku przychody spółki wynosiły 394 tys. zł, natomiast w 2020 r. w czasach pandemii wzrosły do 2,5 mln zł, głównie dzięki aprecjacji sprzedaży e-commerce. Spółka sprzedała rzemieślniczą żywność za łączną kwotę 2,5 mln zł współpracując z 80 lokalnymi wytwórcami.
– Od początku działalności Pora na Pola chce być możliwie blisko swoich klientów oraz kontrahentów. Skracamy łańcuch dostaw, aby dostarczać produkty odpowiedniej jakości oraz zapewnić rolnikom godziwe wynagrodzenie. Z takim samym podejściem podeszliśmy do tematu naszego dynamicznego skalowania, dlatego postawiliśmy na crowdfunding, który stał się motorem napędowym w finansowaniu przedsiębiorstwa, aż do momentu wejścia na rynek New Connect (do 2023 roku) – napisano na stronie Crowdway.
- Image Power wypływa na szerokie wody
- Piotr Listwoń w Zarządzie międzynarodowego stowarzyszenia giełd energii APEx
- Soho Development miało 5,5 mln zł straty netto w r.obr. 2019/2020