Naga Markets

Pora na Pola to internetowy targ naturalnego jedzenia z dostawą do domu. Rusza kolejna emisja akcji Pora na Pola, w ramach której spółka planuje pozyskać 1,9 mln zł na dalszy rozwój. O celach emisji crowdfundingowej, wynikach finansowych oraz planach wejścia na NewConnect w najnowszym odcinku programu CrowdTalks, opowiada Adrian Piwko, prezes i założyciel spółki Pora na Pola.

  • Trwa czwarta emisja akcji Pora na Pola w crowdfundingu udziałowym, która pozwoli wprowadzić kolejne rozwiązania realizujące ideę odpowiedzialnego biznesu.
  • Pora na Pola to internetowy targ, gdzie można nabyć zaufane, najwyższej jakości produkty spożywcze
  • W poprzednich emisjach w spółkę zainwestowało ponad 1500 inwestorów, a ich cele zostały zrealizowane.



Pora na Pola to internetowy targ naturalnego jedzenia z dostawą do domu. Od ponad czterech lat dostarcza świeże, starannie wyselekcjonowane produkty do klientów na terenie całej Polski za pośrednictwem platformy www.poranapola.pl. Już teraz współpracuje z ponad setką zaufanych dostawców: polskimi, drobnymi rolnikami i lokalnymi producentami najwyższej jakości żywności.

– Rok 2021 był rekordowy pod kątem sprzedaży, emisji akcji i realizacji najważniejszych celów inwestycyjnych szybciej niż przewidywaliśmy. Ostatnie miesiące to także przygotowanie nowych projektów, które mają na celu przyspieszenie naszego wzrostu w kolejnych latach – komentuje prezes spółki.

Główne cele nowej emisji akcji to pozyskanie finansowania na:

  • Rozwój technologii e-commerce i predykcji popytu – 900 000 zł
  • Rozwój technologii dokumentującej drogę pochodzenia produktu – 350 000 zł
  • Rozbudowa kanałów sprzedaży – 250 000 zł
  • Działania promocyjne w zakresie odpowiedzialności społecznej biznesu Spółki – 215 200 zł
  • Rozwój oferty degustacyjnej jedzenia i polskich alkoholi – 200 000 zł



Śledź nas w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>



XTB

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here