Pora na Pola to internetowy targ naturalnego jedzenia z dostawą do domu. Rusza kolejna emisja akcji Pora na Pola, w ramach której spółka planuje pozyskać 1,9 mln zł na dalszy rozwój. O celach emisji crowdfundingowej, wynikach finansowych oraz planach wejścia na NewConnect w najnowszym odcinku programu CrowdTalks, opowiada Adrian Piwko, prezes i założyciel spółki Pora na Pola.
- Trwa czwarta emisja akcji Pora na Pola w crowdfundingu udziałowym, która pozwoli wprowadzić kolejne rozwiązania realizujące ideę odpowiedzialnego biznesu.
- Pora na Pola to internetowy targ, gdzie można nabyć zaufane, najwyższej jakości produkty spożywcze
- W poprzednich emisjach w spółkę zainwestowało ponad 1500 inwestorów, a ich cele zostały zrealizowane.
Pora na Pola to internetowy targ naturalnego jedzenia z dostawą do domu. Od ponad czterech lat dostarcza świeże, starannie wyselekcjonowane produkty do klientów na terenie całej Polski za pośrednictwem platformy www.poranapola.pl. Już teraz współpracuje z ponad setką zaufanych dostawców: polskimi, drobnymi rolnikami i lokalnymi producentami najwyższej jakości żywności.
– Rok 2021 był rekordowy pod kątem sprzedaży, emisji akcji i realizacji najważniejszych celów inwestycyjnych szybciej niż przewidywaliśmy. Ostatnie miesiące to także przygotowanie nowych projektów, które mają na celu przyspieszenie naszego wzrostu w kolejnych latach – komentuje prezes spółki.
Główne cele nowej emisji akcji to pozyskanie finansowania na:
- Rozwój technologii e-commerce i predykcji popytu – 900 000 zł
- Rozwój technologii dokumentującej drogę pochodzenia produktu – 350 000 zł
- Rozbudowa kanałów sprzedaży – 250 000 zł
- Działania promocyjne w zakresie odpowiedzialności społecznej biznesu Spółki – 215 200 zł
- Rozwój oferty degustacyjnej jedzenia i polskich alkoholi – 200 000 zł