Naga Markets



Polyslash z sukcesem! Ponad 11 tys. sprzedanych sztuk gry w 72 godzinyNajnowsza produkcja Polyslash została bardzo dobrze przyjęta przez graczy. Krótko po debiucie gra znajdowała się w pierwszej piętnastce najlepiej sprzedających się globalnie tytułów na platformie Steam, zbierając bardzo dobre oceny użytkowników. Przez pierwsze 72 godziny gra została nabyta przez około 11 tys. użytkowników platformy. Spółka kontynuuje porting na konsole, w tym platformy nowej generacji, w celu zwiększenia monetyzacji tytułu.

Polyslash zadowolone z wyników sprzedażowych swojej gry

25 marca br. na platformie Steam miała miejsce światowa premiera najnowszej gry krakowskiego studia Polyslash. Wyczekiwane przez tysiące graczy Mech Mechanic Simulator przenosi gracza do świata przyszłości, w którym mechanicy nie pracują już nad samochodami, lecz nad olbrzymimi robotami. Gracz wciela się w jednego z fachowców pracujących w mieście Katwir. Jego głównym celem jest naprawa mechów. Na początku gracz musi sprawdzić się na naprawie prostszych modeli, a wraz z rosnącym doświadczeniem może podjąć się serwisowania bardziej skomplikowanych egzemplarzy. Tytuł pozwala graczom na szerokie spektrum napraw i modyfikacji mechów. Poszczególne części maszyn mogą  zostać pomalowane, odrdzewianie, zespawane, a nawet stworzone od nowa. Zniszczone elementy, niemożliwe do zreperowania mogą zostać sprzedane na złom albo przetopione i wykorzystane do stworzenia zupełnie nowego elementu, którego konkurencja nie dostanie w żadnym sklepie.

Te artykuły również Cię zainteresują




– Wyniki sprzedażowe odnotowane w pierwszych 3 dniach od premiery przerosły nasze oczekiwania. Gra została bardzo dobrze przyjęta przez graczy osiągając 82 procent pozytywnych recenzji na Steam w dniu premiery. Tak duża popularność wynika m.in. z przedłużenia kampanii marketingowej tytułu, dzięki czemu zwiększyliśmy zasięgi, co jest zasługą opublikowanych wcześniej wersji demo oraz prologa do gry – komentuje Dawid Ciślak, Prezes Zarządu Polyslash.

Do tej pory gra sprzedała się w liczbie ok. 11 tys. sztuk, a w dniu premiery była obecna w pierwszej 15 zestawienia “Global Bestellers” Steama. Zarząd Polyslash zamierza kontynuować działania mające na celu poszerzanie zasięgów.

– Premiera Mech Mechanic Simulator na PC to dopiero początek. Jeszcze w tym roku gra ukaże się na konsolach, w tym PS5 oraz Xbox Series X. Tematyka oraz rozgrywka poruszana przez MMS jest szczególnie popularna na rynkach azjatyckich, dlatego we współpracy z HeartBit Entertainment stworzyliśmy chińską wersję językową, a także promujemy tytuł na rynku chińskim. – komentuje Dawid Ciślak, Prezes Zarządu Polyslash.

W grudniu 2020 rok Polyslash podpisał umowę z firmą Console Labs, na podstawie której jest ona odpowiedzialna za porting gry na platformy PS5 oraz Xbox Series X|S. Ponadto partner pracuje również nad wersjami gry na konsole starszej generacji, a więc PS4, Xbox One oraz Nintendo Switch. Natomiast 11 stycznia br. Polyslash podpisał umowę z HeartBeat Interactive Entertainment, chińskim wydawcą gier. W ramach umowy chiński wydawca jest odpowiedzialny za wydanie oraz dystrybucję na rynku chińskim gier Mech Mechanic Simulator oraz Alchemist Simulator. Wydawca zrealizuje także działania marketingowe oraz promocyjne na terenie Chin.

Autor poleca również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: dow jones index | nasdaq 100 notowania | gpw lotos | akcje pgnig cena | notowania dolara online |



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here