Naga Markets webinar


Po 6-letniej nieobecności w najwyższej piłkarskiej klasie rozgrywkowej w Wielkiej Brytanii, Wolverhampton Wanderers F.C. powracają do Premier League. Jednocześnie ogłaszają nową umowę sponsorską podpisaną z giełdą kryptowalut CoinDeal. Ta staje się pierwszym partnerem, której logo trafi na rękawy zawodników podczas oficjalnych spotkań.


Pierwsza w historii umowa z giełdą kryptowalut

Jak podkreśla drużyna Wilków (ang. The Wolves) do tej pory żadnej inny profesjonalny klub piłkarski nie podejmował współpracy z giełdą kryptowalut w takim wymiarze, co oznacza kolejny etap rozwoju i budowy świadomości o świecie blockchain wśród fanów sportu.

Sponsoring pozwalający wykorzystać przestrzeń na rękawach zawodników debiutował w Premier League w zeszłym sezonie, w związku z czym CoinDeal zostaje pierwszą firmą, której logo będzie reprezentowane na ramionach zawodników. Oprócz tego branding instytucji znajdzie się dookoła stadionu Molneux, na bannerach reklamowych oraz w materiałach marketingowych.

Giełda kryptowalut CoinDeal została założona przez trzech Wrocławian, Adama Bicza, Kajetana Maćkowiaka i Filipa Dzierżaka. Do tej pory nie zdarzyło się , aby logo firmy założonej przez Polaków, pojawiło się na koszulkach angielskiej drużyny Premier League. Kwota sponsoringu nie została ujawniona. Nieoficjalne źródła podają, że pojawienie się na koszulkach jednej z czołowych lig europejskich, to kwota około 20 milionów funtów.


Interesujesz się kryptowalutami? Już teraz dołącz do grupy na Facebooku prowadzonej przez portal Comparic.pl. Bądź na bieżąco z informacjami ze świata kryptowalut, niezależnie od tego gdzie się znajdujesz!.

Dyrektor wykonawczy Wilków, Laurie Dalrymple, stwierdziła: „Jesteśmy podekscytowani mogąc podjąć współpracę z CoinDeal w tak ważnym w naszej historii momencie oraz ogłaszając pierwszego w historii sponsora, którego materiały graficzne trafią na rękawy koszulek meczowych”

CoinDeal to założona w marcu 2018 roku giełda kryptowalutowa oferująca obecnie dostęp do 22 kryptowalut oraz 2 walut tradycyjnych. Użytkownicy chcący dodania nowego tokenu mogą wziąć udział w specjalnym głosowaniu, na podstawie którego podejmowana jest decyzja o dodaniu kryptowaluty do oferty.

„W CoinDeal jesteśmy bardzo świadomi wpływu, jaki marketing piłkarski może mieć na naszą markę. Wierzymy, że Wolves pomogą nam dotrzeć do fanów sportu i tradingu na całym świecie” – komentował Kajetan Maćkowiak, współzałożyciel giełdy.



Coinquista

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here