Naga Markets



Gaming Factory23 lipca 2020 r. (czwartek) odbędą się pierwsze notowania na GPW spółki GAMING FACTORY S.A. Producent gier będzie 440. spółką notowaną na głównym rynku giełdy papierów wartościowych oraz drugim debiutem na giełdzie od początku bieżącego roku.

  • 23 lipca na warszawskiej giełdzie zadebiutują akcje Gaming Factory.
  • Kurs odniesienia wyniesie 15,5 zł.
  • Stopa redukcji podczas zapisów na akcje w Transzy Inwestorów Indywidualnych wyniosła: 89%.

Zobacz również: NG Games testuje historyczny szczyt. Akcje drożeją o 15%!

Gaming Factory już za 2 dni zadebiutuje na GPW

Gaming Factory będzie 440, spółką notowaną na parkiecie głównym Giełdy Papierów Wartościowych. Będzie jednocześnie 12. spółką notowaną w sektorze gamingowym. Emitent przeprowadził bardzo udane zapisy na akcje. Zainteresowanie akcjonariuszy było ogromne, co przeniosło się na bardzo wysoki procent redukcji, który osiągnął poziom 89%.

Spółka produkuje gry we współpracy z zespołami deweloperskimi na podstawie umów o dzieło, zlecając im produkcję gier komputerowych. Po zakończeniu produkcji gry i jej odbiorze prawa do gry, przenoszone są na Emitenta. Gaming Factory odpowiada za produkcję gier na PC. W celu zwiększenia portfolio projektów gier Spółka zawiązała współpracę z zespołami deweloperskimi, które realizują dla Emitenta gry na PC, a sama odpowiada za nadzór nad produkcją gier.

Więcej informacji o samej spółce przeczytasz tutaj.

Zobacz również: Cormay zyskuje w piątek 18%. Nowy rodzaj testów na COVID-19

Spółka przeznaczy większość z wpływów z emisji na produkcję gier

W dniu 9.07.2020 r. dokonano przydziału łącznie 1.375.000 Akcji Oferowanych, w tym:

  • w Transzy Inwestorów Indywidualnych przydzielono 687.500 akcji serii E; liczba inwestorów: 5.303;
  • w Transzy Inwestorów Instytucjonalnych przydzielono 687.500 akcji, w tym: 412.500 akcji serii E, które objęte zostały przez 30 inwestorów, oraz 275.500 akcji serii B które objęte zostały przez 31 inwestorów.

Stopa redukcji w Transzy Inwestorów Indywidualnych wyniosła: 89%

Cele emisji
Spółka zamierza przeznaczyć kwotę pozyskaną z Oferty publicznej na następujące cele:
▪ około 70% wpływów – na produkcję gier.
▪ około 30% wpływów – na marketing.

Poniżej zamieszczam niedawno przeprowadzony wywiad z Mateuszem Adamczykiem, Prezesem Zarządu Gaming Factory:

Grupa Emitenta prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier głównie na PC oraz na konsole Nintendo Switch, PlayStation i Xbox.

Autor poleca również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here