Naga Markets



PKO BP odbija od kluczowego wsparcia. Na razie to jednak zbyt mało do zmiany układu siłKurs akcji największego polskiego banku, spółki PKO BP rósł podczas piątkowej sesji o około 1,09%. Akcje drożały o 0,23 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego maksimum przy 21,52 zł. Jest to przeciętny wynik na tle zyskującego w piątek 0,19% indeksu WIG20. Sesja odbyła się przy standardowych obrotach, na tle ostatnich dni. Ostatecznie sesja zamknęła się na poziomie 21,32 zł. Odbicia rozpoczęte po wybuchu pandemii w połowie marca sięga w szczytowym punkcie ponad 25%.

Reakcja popytowa poniżej 20 zł

W ostatnim czasie notowania banku otarły się o poziom 20 zł. Tak niska wycena wywołała pewną reakcję popytową i doszło do szybkiego podbicia kursu w rejon 21,50 zł. Spoglądając jednak na wykres dzienny, widać że to nadal zbyt mało aby zmienić szerszy układ. Ten pozostaje boczy, z umiarkowaną tendencją spadkową. Na razie trwa jednak obrona kluczowego wsparcia w rejonie 20 zł.

pko bp 5.10.2020
Notowania PKO BP 5.10.2020

Inwestuj z dźwignią na GPW w surowce, waluty, indeksy oraz spółki polskie oraz zagraniczne. Wszystko dzięki certyfikatom Turbo emitowanym przez ING N.V. Zdywersyfikuj swój portfel inwestycyjny i wybierz spośród 400 różnych certyfikatów. Dowiedz się więcej na temat certyfikatów dzięki Akademii ING.

Sponsoring się opłaca

PKO Bank Polski jako sponsor tytularny rozgrywek Ekstraklasy w sezonie 2019/2020 pojawił się w blisko 126 tys. publikacji i programów. Zapewniło to bankowi ekwiwalent reklamowy w wysokości przeszło 317,04 mln zł, podała Ekstraklasa. To ponad trzykrotnie więcej niż w sezonie 2018/19, kiedy PKO Bank Polski współpracował z Ekstraklasą jako partner główny. Wówczas ekwiwalent reklamowy z tego tytułu wyniósł 95,5 mln zł.

“Pozycja sponsora tytularnego najważniejszych rozgrywek piłkarskich w Polsce to szeroka obecność we wszystkich rodzajach mediów i ogromnej liczbie innych kanałów komunikacyjnych. To jednak nie tylko suche liczby, ale też emocje, które wiążą się z kibicowaniem i są przenoszone na markę.

Korzyści z takiego zaangażowania – ze względu na popularność rozgrywek i ciągły rozwój produktu Ekstraklasa – są nieporównywalne z żadnym innym projektem marketingowym w Polsce” – powiedział dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie Marcin Mikucki, cytowany w komunikacie.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here