Naga Markets



PKO BP nadal w trendzie bocznym Kurs akcji największego polskiego banku, spółki PKO BP spadał podczas piątkowej sesji o około 0,85%. Akcje taniały o 0,19 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego minimum przy 21,65 zł. Jest to przeciętny wynik na tle tracącego w piątek 1,22% indeksu WIG20. Sesja odbyła się przy standardowych obrotach, na tle ostatnich dni. Ostatecznie sesja zamknęła się na poziomie 22,25 zł. Odbicia rozpoczęte po wybuchu pandemii w połowie marca sięga w szczytowym punkcie ponad 25%.

Nadal w układzie bocznym

Notowania spółki odbiły w ostatnim czasie o kilkanaście procent. Duża dynamika tego ruchu wskazuje na respektowanie poziom wsparcia 20 zł. Także w okresie wybuchu pandemii, zejście poniżej tej bariery wywoływało reakcję kupujących. Odbicie pozwoliło podtrzymać szerszy układ boczny.

Wydaje się, że w obliczu niskich stóp procentowych, które pogarszają sytuację banków, można to uznać za sukces. Powoli pojawiają się także informacje o podwyżkach za usługi bankowe, co może sprzyjać przynajmniej otrzymywaniu ceny na zbliżonych poziomach.

pko bp 12.10.2020
Notowania PKO BP 12.10.2020

Inwestuj z dźwignią na GPW w surowce, waluty, indeksy oraz spółki polskie oraz zagraniczne. Wszystko dzięki certyfikatom Turbo emitowanym przez ING N.V. Zdywersyfikuj swój portfel inwestycyjny i wybierz spośród 400 różnych certyfikatów. Dowiedz się więcej na temat certyfikatów dzięki Akademii ING.

Już 5 mln aplikacji IKO

Liczba aktywnych aplikacji IKO w PKO Banku Polskim przekroczyła 5 mln na koniec września, podali przedstawiciele banku. Bank chce wprowadzić do IKO fundusze inwestycyjne, możliwość zakupu obligacji Skarbu Państwa, zaś w przyszłym roku w większym stopniu skupić się na rozwoju aplikacji dla segmentu MŚP oraz rozwiązaniach chmurowych. “5 mln aplikacji IKO to jest dopiero początek drogi, która będzie wiodła do tego, że za 5-10 lat będzie tych aplikacji mobilnych ponad 10 mln.

Za kilka lat kontakt głosowy będzie bardzo ważnym elementem rozwoju tej aplikacji” – powiedział prezes Zbigniew Jagiełło podczas konferencji prasowej. “Nasi klienci są i tylko mobilni – korzystają tylko z aplikacji mobilnej IKO i nie przychodzą do placówek, są klientami, którzy tylko przychodzą do placówek i pewnie już nie zmienią swojego przyzwyczajenia.

Ale między tymi dwoma skrajnymi biegunami jest bardzo dużo klientów, którzy i korzystają z rozwiązań technologicznych i przychodzą do oddziałów i w oddziałach naturalną formą kontaktu jest kontakt głosowy, gdzie mówią do pracowników banków o swoich potrzebach i wyzwaniach związanych z finansowanie swoich potrzeb. Wpadliśmy na pomysł, który może nie jest specjalnie innowacyjny, ale ważny – żeby również w aplikacji mobilnej umożliwić im kontakt głosowy” – dodał prezes.

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here