Naga Markets



Logo PKN OrlenNa łamach czwartkowego programu „Tymczasem na GPW…” w Comparic24.TV Agnieszka Zaręba poinformowała, iż spółka PKN Orlen opracowała dokument definiujący strategiczne obszary inwestycji w innowacje, nowe technologie i modele biznesowe, kluczowe dla wzmocnienia pozycji konkurencyjnej w horyzoncie 2030+. W Strategicznej Agendzie Badawczej PKN Orlen znalazło się trzydzieści programów badawczych. Serdecznie zapraszamy na kolejny przegląd najważniejszych i najciekawszych wiadomości z Giełdy Papierów Wartościowych. Sprawdź bieżące wydarzenia na rynkach finansowych.


PKN Orlen z długoterminową strategią

Ma to być narzędziem, które uwzględniając długofalowe wyzwania związane z otoczeniem konkurencyjnym i legislacyjnym, przekłada cele strategii biznesowej PKN Orlen na konkretne obszary działań innowacyjnych i badawczo-rozwojowych. Benchmarkiem jest dla spółki, aby przeznaczać na innowacje między 0,16% a 0,33% przychodów grupy – oznajmiła Agnieszka Zaręba.

Kluczowe domeny innowacji dla spółki:

  • technologie procesowe w rafinerii i petrochemii
  • rozwój miksu produktów petrochemicznych
  • nowe generacje materiałów
  • rozwój obszaru nawozów
  • dostosowanie do regulacji
  • efektywna i niskoemisyjna energetyka
  • digitalizacja produkcji i łańcucha dostaw
  • nowoczesny klient i stacja przyszłości
  • nowe łańcuchy wartości
  • innowacyjna i bezpieczna cyfrowo organizacja
  • technologie poszukiwania i wydobycia węglowodorów.

A jeśli interesujesz się finansami i biznesem oraz chcesz być na bieżąco z najciekawszymi informacjami z Polski, Europy i Świata, już teraz SUBSKRYBUJ nasz kanał. Będziesz niezwłocznie informowany o nowościach, które pojawiają się w telewizji Comparic24.TV oraz na naszym kanale. Zasubskrybuj kanał Comparic24.TV



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here