Naga Markets


Dziś w siedzibie TMS Brokers odbyło się niecodzienne spotkanie, podczas którego w rolę Świętych Mikołajów wcielili się Marcin Niewiadomski – Prezes DM TMS Brokers i Jakub Mościcki z Trading Jam Session. Wszystko za sprawą dwóch fantastycznych akcji – „Klienci TMS dla Szlachetnej Paczki” i „Traderzy dzieciom”, organizowanej wspólnie ze społecznością Trading Jam Session. Dzięki wielkiemu zaangażowaniu uczestników, na rzecz Szlachetnej Paczki przekazane zostały dwa czeki na łączną kwotę 15 000 PLN.

 W ramach akcji „Traderzy dzieciom”, członkowie społeczności TJS przez miesiąc wspólnie prowadzili 1 rachunek demo. Dokonali na nim łącznie ponad 700 transakcji, wypracowując dodatnią stopę zwrotu. Dzięki ich pięknej współpracy TMS przekaże na rzecz Stowarzyszenia Wiosna, organizatora Szlachetnej Paczki 5 000 PLN.

Akcja „Klienci TMS dla Szlachetnej Paczki”, natomiast wystartowała pod koniec listopada. TMS automatycznie zliczał loty z uczestniczących w akcji rachunków i dodawał je do wspólnej puli a udział nie wiązał się z dodatkowymi kosztami dla klientów. Uczestnicy zaledwie po 10-ciu dniach znacznie przekroczyli ustalony na 500 lotów wolumen transakcji. Wielkie zaangażowanie klientów sprawiło, że broker przekaże Stowarzyszeniu Wiosna 10 000 PLN.

Wręczając czeki Marcin Niewiadomski i Jakub Mościcki wyrazili nadzieję, że to nie ostatnia taka wspólna akcja. Odbierająca je w imieniu Stowarzyszenia Wiosna Anna Bondarzewska, natomiast podziękowała za wsparcie projektu i podzieliła się doświadczeniami z przekazywania upominków rodzinom – podopiecznym Szlachetnej Paczki. Niektóre z nich mają przed świętami bardzo skromne marzenia, jak pudełko czekoladek.

Wspaniałe przedświąteczne zaangażowanie dowiodło, że razem możemy więcej. O kulisach akcji rozmawialiśmy również z Anną Bonadrzewską, menedżerem ds. współpracy z biznesem w Stowarzyszeniu WIOSNA. Transkrypt rozmowy dostępny poniżej:

Ilu osób Szlachetna Paczka zamierza pomóc w roku biężacym? Ile paczek udało się przygotować oraz jakie było zaangażowanie osób fizycznych i partnerów?

W tym roku dotarliśmy z pomocą do 20 073 rodzin. Wyniki XVII edycji znajdują się tutaj: https://www.szlachetnapaczka.pl/wyniki

W polskiej branży inwestycyjnej swoją cegiełę do Szlachetnej Paczki postanowiły dołożyć TMS Brokers oraz Stowarzyszenie Trading Jam. Czy takie zaangaożowanie i podobne akcje są niezbędne w Państwa działalności? Jeżeli tak, to co dają?

Dzięki podobnym akcjom Stowarzyszenie WIOSNA, które jest organizatorem programów takich jak SZLACHETNA PACZKA oraz AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI, może funkcjonować przez cały rok. Oprócz akcji finałowej, o której szeroko słychać w mediach, organizujemy również pomoc prawną w ramach Paczki Prawników, pracujemy cały rok z seniorami w ramach Paczki Seniorów; pomagamy dzieciom przechodzić od porażek w szkole do sukcesu w życiu, uczymy je dostrzegać swoje sukcesy – to wszystko w ramach AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. Bez wsparcia finansowego firm i darczyńców indywidualnych, nie udałoby nam się pomagać na taką skalę.

Współpraca z biznesem to niewątpliwie ważny element działalności Szlachetnej Paczki? Czy z kolejnymi latami widzą Państwo wzrost zainteresowania dobroczynnością wśród przedsiębiorców?

Zmieniamy się my i zmienia się rynek. W Paczkę można zaangażować się w bardzo różny sposób. Można przygotować paczki dla konkretnej rodziny, ale też można zostać Inwestorem Społecznym, finansując działalność konkretnego rejonu programu. Dzięki temu mamy pewność, że będziemy w stanie przeszkolić wolontariuszy i dostarczyć im odpowiednie materiały do pracy. Na rynku polskim, na szczęście, również widzimy coraz większe zainteresowanie społecznym zaangażowaniem.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here