Naga Markets
Petgram przygotowuje się do kampanii crowdinvestingowej. W planach debiut na NewConnect
Bartosz Kotliński, członek rady nadzorczej Petgram S.A.

Warszawski startup Petgram jako pierwszy na świecie, połączył wielofunkcyjny portal społecznościowy dedykowany właścicielom zwierząt z obrożą lokalizującą GPS. Działająca na prężnie rozwijającym się rynku pet-techfirma w IV kw. br. planuje przeprowadzenie oferty publicznej akcji w formie kampanii crowdinvestingowej na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC -CrowdConnect. Umożliwi ona dalszy rozwój aplikacji, wsparcie jej działań marketingowych i ekspansję na nowych rynkach.

Petgram planuje dalszy rozwój na rynku technologii dla zwierząt domowych

Chcemy w pełni wykorzystać to, że działamy na niszowym rynku z ogromnym potencjałem rozwojowym. Świadomość dotycząca tego, jak ważna jest troska o zdrowie i bezpieczeństwo naszych czworonogów, z roku na rok rośnie. Jako Petgram planujemy dalszy rozwój naszej aplikacji, wzbogacenie jej o nowe funkcjonalności oraz intensywne działania marketingowe, które pomogą nam dotrzeć do kolejnych miłośników zwierząt, również poza granicami Polski. W tym celu w IV kwartale tego roku planujemy pozyskanie kapitału poprzez publiczną emisję akcji, na platformie inwestycyjnej należącej do DM INC – CrowdConnect – mówi Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.



Środki od inwestorów spółka zamierza przeznaczyć również na przejęcie jednej z platform, której głównym celem jest pomoc bezdomnym zwierzętom w szybkim znalezieniu kochających właścicieli. W planach Petgrama jest także opracowanie i wdrożenie anglojęzycznej wersji aplikacji, która jeszcze bardziej wzmocni ekspansję firmy na zagranicznych rynkach. W pomysł zwierzęcego startupu uwierzył już – założony i prowadzony przez kobiety – fundusz Black Swan oraz Aniołowie Biznesu.

Petgram to pierwszy na świecie portal połączony z nowoczesną obrożą wyposażoną w lokalizator GPS, który zgromadził do tej pory prawie 30 tys. osób. Są to użytkownicy z Polski, Niemiec, Stanów Zjednoczonych, Włoch, czy Wielkiej Brytanii. Petgram oferuje liczne funkcje społecznościowe, takie jak m.in. możliwość stworzenia profilu dla swojego pupila, obserwowanie znajomych, udostępnianie postów,ich komentowanie oraz polubienie poprzez symbol łapki. Aplikacja w połączeniu z lokalizatorem GPS Petgram daje również pełny nadzór nad czworonogiem, pozwalając na śledzenie jego lokalizacji przez 24 godziny na dobę.

Dane pokazują, że tylko w Polsce 52% populacji posiada psa lub kota. Dla właścicieli zwierząt, którymi również jesteśmy, bardzo ważne jest ich bezpieczeństwo. Taka właśnie idea towarzyszyła nam, tworząc Petgram. Niestety ze statystyk wynika, że aż 90% zaginionych czworonogów nigdy nie wraca do domu – mówi Bartosz Kotliński, członek rady nadzorczej Petgram S.A.

– Bardzo cieszy nas pozytywny feedback od naszych odbiorców, których zdaniem proponowane przez nas rozwiązanie sprawdza się i jest przydatne – dodaje Bartosz Kotliński.

Spółka Petgram w przyszłości planuje także debiut na rynku NewConnect.

Z raportu opracowanego przez Global Market Insights wynika, że wartość rynku technologii dla zwierząt domowych może sięgnąć w 2028 roku nawet 20 miliardów dolarów. Analitycy przewidują także, że rosnąca adopcja czworonogów w połączeniu z dalszym postępem technologicznym, będzie napędzać rozwój branży pet-tech. W 2021 roku jej wartość wyniosła ponad 5 miliardów dolarów.

XTB


Redakcja poleca również:



Śledź nas w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>






ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here