Naga Markets



Notowana na NewConnect spółka Oxygen SA poinformowała o uchwalonej we wrześniu strategii dalszego rozwoju. Głównymi założeniami dokumentu jest skupienie się na analizie danych z gier własnych, doskonaleniu produktów i rozwoju działalności wydawniczej Oxygen.

Oxygen SA poinformowała o uchwalonej we wrześniu strategii dalszego rozwoju

Według danych NewZoo wartość światowego rynku gier wyniosła w 2020 ponad 159 miliardów $, z czego 49% to gry mobilne. Posiadacze telefonów 43% całkowitego czasu spędzonego ze smartfonem poświęcają na granie w gry. Te statystyki uzasadniają obrany przez spółkę Oxygen SA kierunek inwestowania w produkcje na urządzenia mobilne. Spółka dąży do tego, aby wszystkie gry były dostępne zarówno na urządzenia z systemem Android, jak i iOS.

Nadrzędnym celem Oxygen SA na lata 2020-2025 jest opracowanie systemu pozwalającego na ocenę potencjału gry mobilnej już na etapie pomysłu. Spółka, w której portfolio znajdują się dwie gamingowe spółki zależne: Mousetrap Games i Glass Cannon Games, planuje w ciągu najbliższych pięciu lat wydać przynajmniej jeden duży tytuł oparty o wyniki analiz płynących z zebranych danych.

W pierwszym etapie nowej strategii Oxygen kontynuuje proces self-publishingu wydając wiele gier w różnych kategoriach – głównie hyper-casual, casual i mid-core. W 2020 roku użytkownicy mogli zagrać już w cztery premierowe gry spółek z grupy kapitałowej Oxygen: Rocat Jumpurr (roguelite), Crowdy Road (hypercasual), Shape Up! (Puzzle) i Run the Beat (wersja premium gry muzycznej wydanej w zeszłym roku). W najbliższym czasie ukażą się Trainy Trains (hypercasual), gra o roboczym tytule Hall of Mirrors (hypercaual) i gra typu RPG o roboczym tytule Sword of Glory. Do końca roku nastąpi jeszcze launch przynajmniej sześciu tytułów, w tym fabularnej gry muzycznej Lovely Music i zakupionej wraz ze spółką Glass Cannon Games gry typu tower defence pt. Jars.

– Nasze gry cieszą się dużą popularnością w branży. W App Store otrzymaliśmy latem feature „The Game you love”, mimo, że nie staraliśmy się o to w Apple – firma sama uznała, że produkcja jest tak wyjątkowa i dopracowana graficznie, że warto ją wypromować – mówi Edward Mężyk, Prezes Oxygen SA. – Ogłosiliśmy niedawno współpracę z VooDoo, a przed nami jeszcze ustalenie ostatnich szczegółów z wydawcami Run the Beat w Azji i w Europie Środkowej. Cieszymy się, że możemy liczyć na wsparcie tak doświadczonych partnerów. Przed nami kolejne etapy launchu naszych produkcji i zapewne przyłożenie dźwigni finansowej, aby pomóc im odnieść sukces komercyjny – dodaje Mężyk.

Drugi etap strategii to dalsze rozbudowywanie bazy tytułów własnych, lecz także wykorzystanie doświadczenia w self-publishingu i pozyskanie z rynku gier, które developerzy i artyści GK Oxygen dopracują i wydadzą pod jedną z marek własnych. Dzięki zwiększaniu rozpoznawalności marki Oxygen w kolejnych latach możliwe będzie pozyskiwanie także dużych i dopracowanych tytułów, aby nie poświęcać środków własnych. Będzie to możliwe dzięki mocnemu zaangażowaniu w wydarzenia branżowe czy akcje skierowane do developerów.

W ostatnim etapie przewidzianym na 2022-2024 rok grupa kapitałowa Oxygen będzie dysponować wystarczającą ilością danych na temat zachowań graczy, a także dużym doświadczeniem w wydawaniu gier.

Dzięki tej wiedzy możliwe będzie nie tylko zbudowanie własnej platformy do opracowywania danych i uzyskiwania feedbacku rynkowego, ale przede wszystkim przyniesie to zwiększone prawdopodobieństwo do trafnego opracowywania linii biznesowych o nieujemnym cashflow. Będzie to też czas na decyzje dotyczące ewentualnego dużego tytułu własnego opartego na innowacji, którą zespół opracuje na podstawie analizy danych.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

Poprzedni artykułFerrum miało 0,27 mln zł straty netto, 13,4 mln zł EBITDA w I poł. 2020 r.
Następny artykułJapońska firma e-sportowa zaczyna płacić w XRP, tokenie Ripple
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here