Naga Markets



Logo Orange PolskaOrange Polska w ostatnim kwartale br. skupi się między innymi na pracach nad planami na 2021 r. i aktualizacją strategii, przewidzianą do przedstawienia w II kw. 2021 r., podała spółka.

Orange Polska skupi się teraz między innymi na pracach nad planami na 2021 r.

“W IV kw. szczególna uwaga zwrócona na:

Te artykuły również Cię zainteresują

– szczyt sezonu handlowego

– pasmo C i regulacje w obszarze cyberbezpieczeństwa

– prace nad planami na 2021 i aktualizacją strategii (komunikowanej w II kw. 2021)” – czytamy w prezentacji nt. wyników za III kw.

Spółka podała też, że uważnie monitoruje wpływ pandemii na biznes, zwłaszcza na sytuację ekonomiczną powodującą niepewność głównie na rynku biznesowym (ICT, zapotrzebowanie na usługi telekomunikacyjne, roaming, ryzyko złych długów) i w zbywaniu nieruchomości.

“Projekt FiberCo jest w toku. Projekt jest na wczesnym etapie (memoranda inwestycyjne w obiegu) z planowanym zakończeniem w 2021 r.)” – czytamy także w prezentacji.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej, dostępu do internetu, TV oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP). Spółka jest notowana na GPW od 1998 r.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here