Naga Markets



One More Game: Udana premiera Gemstone LegendsOneMoreGame.Studio specjalizujące się w grach mobilnych free-to-play kontynuuje działania związane z rozwojem swojej największej gry – “Gemstone Legends”. Po sukcesach na rodzimym rynku, tytuł zadebiutował w USA, Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii, Kanadzie, Czechach, Słowacji, Rumunii, Słowenii, Finlandii i Holandii. Gra dostępna jest na system Android i z oceną 4.8/5.0 na Google Play znajdowała się na pierwszym miejscu wśród nowych i darmowych produkcji RPG.

Udana premiera Gemstone Legends

Gemstone Legends zadebiutował na świecie w październiku i spotkał się z ciepłym przyjęciem. Gracze z USA, Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii, Kanady, Czech, Słowacji, Rumunii, Słowenii, Finlandii i Holandii docenili bogaty i szczegółowo zaprojektowany świat fantasy “Gemstone Legends”. Gra na tle innych tytułów z gatunku free-to-play wyróżnia się ogromem oferowanych treści  – dziesiątki bohaterów, różnorodni przeciwnicy do pokonania, kilka poziomów trudności i plansz do odkrycia, a ponadto pozwala na rywalizację pomiędzy graczami oraz tworzenie własnej społeczności. Średnia ocen w Google Play wynosi imponujące 4.8/5.0.

Te artykuły również Cię zainteresują

Pozytywne przyjęcie i oceny od polskich graczy były świetną prognozą przed światową premierą. Warto podkreślić,  że biorąc pod uwagę nowe i darmowe produkcje, nasz tytuł walczy o TOP3 w Polsce, a w niektóre dni jest na szczycie listy. Gry typu team-based RPG to bardzo wymagające tytuły – drogie w produkcji i bardzo złożone. Tym bardziej cieszy nas, że użytkownicy doceniają Gemstone Legends i oceniają ją bardzo wysoko. Pozwala nam to z optymizmem planować kolejną ekspansję na nowe rynki – mówi Marek Wylon, prezes OMG.

“Gemstone Legends” jest grą Freemium, czyli premium free-to-play – grą bardzo wysokiej jakości z mikropłatnościami. Zadaniem gracza jest eksploracja, zdobywanie ekwipunku i pokonywanie kolejnych przeciwników. Można też oswoić swojego smoka. Produkcja stanowi połączenie mechanik RPG (Role Playing Game) oraz match-3, czyli logicznych łamigłówek ze skalowanym poziomem trudności. Produkcja jest dostępna na urządzenia z systemem Android. Wersja IOS będzie dostępna za kilka tygodni.

OneMoreGame.STUDIO nie spoczywa na laurach a w planach studia jest udostępnienie tytułu w kolejnych europejskich krajach i wzmocnienie zespołu developerskiego. Grupa kapitałowa GameDesire przygotowała także dziesięcio odcinkowy cykl webinarów dotyczący rynku gier mobilnych “Gaming na Giełdzie” Mobile Academy” dla wszystkich entuzjastów i specjalistów w branży. W sieci dostępny jest już drugi odcinek serii, a tematem jest transcendencja freemium, czyli model biznesowy w darmowych grach premium.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

Poprzedni artykułMovie Games miało 1,94 mln zł zysku netto, 1,51 mln zł zysku EBIT w III kw. 2020
Następny artykułTesla wejdzie w skład S&P 500. Akcje mocno w górę przed sesją
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here