Olymp – dostawca kompleksowych rozwiązań dla branży fitness – liczy na debiut na rynku NewConnect w I połowie stycznia 2023 r., podała spółka. Pod koniec grudnia GPW zatwierdziła dokument informacyjny i podjęła uchwałę o wprowadzeniu akcji spółkido obrotu na rynku NewConnect .
Olymp chce zadebiutować na dniach
“Giełdowy debiut to ważny krok w rozwoju Olymp. Dobrze się do niego przygotowaliśmy i odbywa się w bardzo dobrym dla nas momencie, zarówno z punktu widzenia kondycji spółki, jak i poprawiającej się sytuacji całej branży fitness. Po udanym dla nas 2022 roku, w którym nawiązaliśmy nowe, strategiczne partnerstwa, z optymizmem patrzymy na 2023 rok. Wierzymy, że umocnimy naszą rynkową pozycję i będziemy dalej skalować nasz biznes” – skomentowała prezes Olymp Sylwia Czepiżak, cytowana w komunikacie.
W lipcu 2020 r., przy wsparciu Grupy INC, Olymp pozyskał od inwestorów ponad 1 mln zł w ramach przeprowadzonej kampanii crowdfundingowej na platformie CrowdConnect.pl, przypomniano w informacji.
Marka Olymp jest obecna na rynku od 50 lat. Spółka koncentruje się na produkcji oraz dystrybucji sprzętu fitness i kładzie duży nacisk na tworzenie produktów odpowiadających precyzyjnie określonym grupom klientów. W ofercie posiada dwie linie produktów własnych: Olymp Classic i Olymp New Generation, oraz dystrybuowany sprzęt treningowy od najlepszych światowych marek.
Redakcja poleca również:
- Sezonowa siła dolara w styczniu i lutym. Rynki czekają na FOMC
- WIG20 zawiódł inwestorów. Marcin Podlacki podsumowuje miniony rok na GPW
- Tesla rozczarowała dostawami w 2022. Akcje spółki zanurkowały o 12%