Naga Markets

Od pomysłu do crowdfundingu na przykładzie „Pora na Pola”. ABC Inwestowania 2021Kampanie crowdfundingowe pozwalają zdobyć finansowanie na dalszy rozwój wielu ciekawych biznesów. Jednym z nich jest strona „Pora na Pola”, która jest de facto internetowym targiem żywności naturalnej. Jak wskazuje rozmówca Comparic24, proces od pomysłu do kampanii crowdfundingowej może zająć nawet wiele lat.



Pora na Pola stawia na jakość

 – Pora Na Pola jest internetowym targiem naturalnego jedzenia z dostawą do domu. Działamy już od 4 lat i dostarczamy rzemieślnicze jedzenie do domów naszych klientów teraz już na terenie całej Polski. Zrzeszamy rolników, zaufanych producentów najwyższej jakości żywności.  Naszą taką misją jest stawianie na uczciwie prowadzone gospodarstwa, stawianie na małe manufaktury, na sprawdzone produkty, na pasjonatów tych produktów, ponieważ chcemy budować więzi między lokalnymi producentami a odbiorcami końcowymi. – wskazuje Adrian Piwko, założyciel i prezes Pora na Pola.

– Najważniejsze filary naszej działalności, to platforma internetowa, czyli to my odpowiadamy za budowę i utrzymanie serwisu oraz za aktualizowanie oferty na tej stronie. Drugim filarem jest weryfikowanie dostawców, tzn. wybieramy najlepszych rolników i producentów do współpracy. Weryfikujemy każdy produkt pod kątem smaku, jakości i składu. Więcej dostawców odrzucamy niż przyjmujemy, więc to jest realna kontrola. – dodaje także.

ODBIERZ DOSTĘP DO VOD ABC INWESTOWANIA

Od pomysłu do crowdfundingu

– Zdecydowanie pomysł dojrzewał. To było tak, że pewnie w 2016 roku zacząłem sobie szukać dla siebie jedzenia i dopiero po 6/9 miesiącach doszedłem do wniosku, że może warto stworzyć z tego biznes. Sześć do dziewięciu miesięcy to był czas dla siebie, potem gdy zapadła decyzja o stworzeniu biznesu minęło kolejne pół roku, zanim nawiązałem te kontakty z producentami, założyłem firmę i stworzyłem stronę internetową. Przeszedłem od założenia do realizacji. I rok pierwszy działalności to był proof of concept, czyli czas, w którym pracowałem jako 1-osobowa działalność gospodarcza, patrzyłem czy to lubię, jak na to rynek reaguje. – podkreśla Adrian Piwko, założyciel i prezes Pora na Pola.

Droga od pomysłu do kampanii crowdfundingowej często może trwa nawet wiele lat. Przejście od prywatnego zainteresowania, pasji do wykształcenia się pomysłu nie biznes nie zawsze następuje od razu. Kolejne etapy przygotowań związane z kwestiami formalnymi, jak i dostosowywaniem pomysłu do rynkowych realiów również może zająć pokaźną ilość czasu, jednak efekty takiego wysiłku mogą na końcu pokaźnie się zwrócić.

Zobacz również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: kghm giełda | pkn orlen akcje | usd | kurs lewa do złotówki | kur dolara | średni kurs jena nbp | kurs akcji datawalk |



Chcesz wrócić na stronę główną? Kliknij >>

Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>

Conotoxia


ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here