Naga Markets

Oczekuje się, że zakupy w Czarny Piątek odrodzą się. Inflacja napędza popyt na okazje!Deloitte spodziewa się, że kupujący wydadzą średnio ponad 200 USD w Czarny piątek i łącznie ponad 500 USD od Święta Dziękczynienia do Cyber ​​​​poniedziałku, co stanowi wzrost w stosunku do ubiegłego roku, chociaż ta gotówka może przynieść im mniej rzeczy poprzez rosnące ceny. Analitycy twierdzą, że ponieważ wyższe ceny zbliżają się w tym sezonie świątecznym, klienci skupieni na okazjach mogą być bardziej czujni, jeśli chodzi o robienie większej liczby zakupów w Czarny piątek.

Dlaczego ludzie masowo kupują często niepotrzebne rzeczy w Czarny Piątek?

Więcej osób czuje się komfortowo, wracając do sklepów stacjonarnych, w których będzie mnóstwo okazji. Klienci nadal chcą, aby wakacje się udały, po roku stresu wywołanego podwyżkami cen i obawami przed recesją. Może to oznaczać, że w dni z największymi okazjami w roku będą starali się unikać kupowania prezentów, nawet jeśli sprzedawcy detaliczni coraz częściej rozpowszechniają świąteczne okazje przez całą jesień i zimę.





Zobacz również: MadMind Studio zarobił w II kwartale 2,6 mln zł netto z tytułu sprzedaży gier! Analiza akcji.

Kupujący powiedzieli Deloitte, że planują wydać 50% swojego świątecznego budżetu podczas odcinka Czarny piątek – Cyberponiedziałek, w porównaniu z 43% w zeszłym roku. Firma stwierdziła również, że zakupy między czwartkiem a poniedziałkiem tygodnia Święta Dziękczynienia będą „na poziomie sprzed pandemii”. Osiemdziesiąt procent respondentów stwierdziło, że planuje robić zakupy w tym czasie, w porównaniu z 71% w zeszłym roku, zgodnie z ankietą Deloitte przeprowadzoną w zeszłym miesiącu wśród 1200 osób dorosłych.

Ankieta Deloitte wykazała, że ​​klienci planują wydać mniej więcej taką samą część swojego budżetu na zakupy online i w sklepie — odpowiednio 16% i 17% — w Czarny piątek. Adobe przewiduje, że sprzedaż online w Czarny piątek wyniesie nieco ponad 9 miliardów dolarów, czyli o około 1% więcej niż w zeszłym roku.

Wzrost cen prawdopodobnie oznacza, że ​​klienci wydają więcej, ale kupują mniej prezentów świątecznych w tym roku. Deloitte przewiduje, że kupujący wydadzą średnio 500 USD w Święto Dziękczynienia, Czarny Piątek i Cyberponiedziałek, czyli o 12% więcej niż w ubiegłym roku, wynika z ankiety. Tylko w Czarny piątek firma powiedziała, że ​​spodziewa się, że kupujący wydadzą średnio 205 USD, w porównaniu ze 190 USD w zeszłym roku.

Partnerem portalu comparic.pl jest broker EXANTE oferujący dostęp DMA (Direct Market Access) do 50 światowych giełd akcji i ETF na jednym wielowalutowym rachunku.

Załóż bezpłatny rachunek inwestycyjny już teraz!

XTB

 

Autor poleca również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: amica giełda | celon akcje kupno | notowania nasdaq | kryptowaluty ranking | kurs euro notowania | cd projekt akcje kupno | lotos akcje | polenergia giełda |



Śledź nas w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>






Poprzedni artykułPrzegląd dnia Comparic.pl: Wyczekiwanie na „minutki” FOMC. Bitcoin broni wsparcie
Następny artykułBitcoin będzie mniej atrakcyjny dla cyberprzestępców w miarę nadejścia regulacji
Ukończył Analitykę Gospodarczą na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Pracował jako analityk sprzedaży, asystent projektów. Posiada doświadczenie w projektach dla budownictwa i handlu detalicznego, a także Healthcare prowadzonych w Polsce i innych krajach (głównie w Europie Wschodniej). Specjalizuje się w analizie wielkości i struktury rynku oraz tworzeniu prognoz rozwoju z wykorzystaniem modeli ekonometrycznych. Od 8 lat pasjonuje się i inwestuje na GPW i NewConnect. Zwolennik analizy fundamentalnej. Nie rozstaje się z arkuszem notowań w godzinach 9-17.

1 KOMENTARZ

  1. Też korzystam z kilku okazji, żeby dokończyć urządzanie mieszkania, więc w promocji dorwałem dywan jaki wypatrzyłem wcześniej, irobota i zestaw garnków. Parę złotych w kieszeni zostało.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here