Naga Markets



Nowoczesne narzędzia do obsługi klienta – pilnuj, aby nie zostać w tyleStare przysłowie mówi, że klient to nasz pan i trudno się z tą mądrością sprzeczać. Pozyskanie i utrzymanie z klientem długofalowych relacji jest prawdziwą sztuką. A konkurencja nie śpi. Każdy pragnie zgarnąć kogoś dla siebie i zatrzymać na dłużej. Niezależnie od tego, w jakiej branży działamy, kluczowymi elementami strategii budowania zaufania wśród klientów, są odpowiednie narzędzia. Na co warto postawić?

Kompleksowe systemy CRM

CRM to nowoczesne systemy zarządzania relacjami z klientem. Trudno wyobrazić sobie dzisiaj firmę, która nie korzysta z tego rozwiązania. To dzięki nim informacje dotyczące klientów są błyskawicznie dostępne dla wszystkich pracowników zajmujących się obsługą klienta.

Systemy CRM pozwalają również na znaczną automatyzację procesów sprzedażowych i to nie tylko pod kątem klasyfikacji klientów, gromadzeniem danych na ich temat oraz historii o świadczonych usługach i przebiegu ich realizacji, ale także w kwestii wielowymiarowego kontaktu z klientem. Oprócz tego CRM umożliwia analizę zachowań klientów, co pozwala na budowanie strategii sprzedażowych i rozwojowych przedsiębiorstwa. A wszystko to przy użyciu komunikacji multi-kanałowej.

Omnichannel – wielokanałowość to już codzienność!

Omnichannel, czy też wielokanałowość albo multi-kanałowość, to efekt błyskawicznie rozwijającej się technologii komunikacyjnej. W przeciągu jednego wieku ludzkość zrobiła w tym zakresie olbrzymi postęp. Jeszcze nie tak dawno podstawą kontaktów międzyludzkich były tradycyjne listy wysyłane pocztą, potem telegrafy i w końcu telefony. Dzisiaj mamy do dyspozycji oprócz poczty tradycyjnej i telefonów także SMS-y, pocztę internetową, czaty, video rozmowy i szeroki kanał social mediów.

Przedsiębiorstwa, które chcą osiągnąć sukces, muszą zorganizować sprawną i wielowymiarową komunikację z klientami przy wykorzystaniu wszystkich powyższych kanałów. Tylko nowoczesne systemy CRM pozwalają na zintegrowanie wszystkich ścieżek kontaktu z klientem w jednym i wygodnym miejscu, z prostym w obsłudze interfejsem.

crm

Oprogramowanie w chmurze – optymalizuj koszty!

Ostatnim elementem nowoczesnych narzędzi służących do wielowymiarowej obsługi klienta jest skorzystanie z rozwiązania, które może znacząco zoptymalizować koszty związane z inwestycją w tego typu infrastrukturę informatyczną. Systemy CRM potrzebują zaplecza w postaci serwerów i baz danych. Ich utrzymanie i konserwacja generują dodatkowe koszty. Można ich uniknąć poprzez skorzystanie z oprogramowania CRM dostępnego w chmurze.

Tego typu technologia pozwala na korzystanie z systemu CRM z dowolnego miejsca – wystarczy komputer czy telefon. Odznacza się także dużą skalowalnością i uwalnia firmę od konieczności martwienia się i ponoszenia kosztów związanych z technologicznym zapleczem, potrzebnym do funkcjonowania tego typu oprogramowania.

O tym, jak wygląda nowoczesny system CRM, który umożliwia wielowymiarowe zarządzanie strukturami usługowo-sprzedażowymi można sprawdzić na Thulium.com. Znajdziemy tam wiele ciekawych informacji i produkt, który pozwoli nam pozostawić konkurencje daleko w tyle!

Artykuł Partnera



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here