Naga Markets



Nowa strategia Digitree Group na lata 2021-2023 – Rozmowa z Rafałem ZakrzewskimDigitree Group jest to polska spółka notowana na głównym parkiecie, która założona została w 2005 roku. Obecnie firma jest w trakcie realizacji nowej strategii na lata 2021-2023, która zakłada m.in. internacjonalizację sprzedaży, czy też dalsze nakłady na innowacyjne produkty. Branża e-commerce, w której m.in. działa spółka, jest jednym z beneficjentów 2020 roku, jednak jak wskazuje prezes Rafał Zakrzewski, w rozpowie z Comparic24, choć w tym segmencie zanotowano bardzo dynamiczne wzrosty, to w ogólnym rozrachunku były one częściowo niwelowane przez słaby rok w segmencie agencyjnym.

  • Spółka jest obecnie w trakcie realizacji nowej strategii na lata 2021-2023 z możliwością przedłużenia do 2025 roku.
  • W jej ramach realizowana jest m.in. internacjonalizacja działalności i dalszy rozwój innowacyjnych rozwiązań dla klientów.
  • Planowane jest również wdrożenie elementu e-commerce 360, czyli pełnej uniwersalności (gamy produktowej) rozwiązań w ramach jednej platformy.

Te artykuły również Cię zainteresują




Digitree Group – polski dostawca rozwiązań dla e-commerce

Digitree Group jest spółką założoną w 2005 roku, która obecnie notowana jest na głównym parkiecie w Warszawie. Firma operuje we wszystkich działach aktywności branży e-commerce, która warto nadmienić, jest jednym z beneficjentów kryzysu wywołanego przez covid 19.

W ramach dostępnych usług zbudowana została platforma, na której sprzedawane są produkty klientów firmy, jednocześnie firma oferuje również strategię akwizycji ruchu dla tych firm. Co więcej, w ofercie znajdują się również rozwiązania wspierające retencje ruchu na stronie (e-mail marketing i inne możliwe narzędzia związane z monetyzacją baz).

Podobne usługi (jednak inaczej sprofilowane) dostarczane są również agencjom, w tym przede wszystkim domom mediowym. Warto wskazać, że historycznie był to właśnie główny biznes realizowany przez firmę, jednak z roku na rok traci on w ogólnym udziale, co wynika z rozwoju pozostałych gałęzi działalności firmy.

Produkty dla dużych i małych graczy

Na bazie wszelki zbieranych doświadczeń spółka oferuje również rozwiązania wdrożeniowe dla klientów, czyli wprowadzanie spersonalizowanych rozwiązań (szytych na miarę) m.in. w kwestii automatyzacji marketingu dla dużych podmiotów na rynku. Warto również wskazać, że produkty Digitee Group są adresowanie również do podmiotów sektora MŚP, a nie tylko największych rynkowych graczy.

To może Cię zainteresować: Ambra S.A polskim liderem na rynku alkoholi – Rozmowa z Robertem Ogórem, prezesem spółki.

W 2021 roku spółka rozpocznie sprzedaż 3 kolejnych produktów, o czym dokładnie opowiada prezes Digitree Group, Rafał Zakrzewski, w rozmowie z Comparic24. Warto w tym miejscu wskazać, że jeden z projektów realizowany był na podstawie badań naukowych prowadzonych we współpracy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju (NCBR), co potwierdza, że firma stawia na wiedze i innowacje, które są niezwykle istotne w nowoczesnej gospodarce.

Wpływ pandemii i nowa strategia na lata 2021-2023

– Częścią naszego mixu jest biznes agencyjny i w ramach tego biznesu straciliśmy tak jak cały rynek reklamowy, który cierpiał w 2020 roku. Natomiast druga część naszego biznesu, ta związana z e-commerce ona bardzo dynamicznie rosła w 2020, pomagając nam kompensować spadki, które notowaliśmy w ramach segmentu agencyjnego. Jednocześnie rok 2020 pozwolił nam skoncentrować się na rozwoju produktów, które w 2021 roku będziemy dopiero wprowadzali na rynek, więc był to też rok transformacji po naszej stronie. Pewnego etapu (tej transformacji, który prowadzi nas do większego fokusu na e-commercie i dostarczaniu rozwiązań, które odpowiadają na potrzeby klientów w tym segmencie. – tak wpływ pandemii na działalność spółki opisuje jej prezes, Rafał Zakrzewski.

W przypadku nowej strategii na lata 2021-2023 zakłada ona po pierwsze dalsze inwestycyjne w produkty o charakterze wdrożeniowym. Dodatkowo firma planuje internacjonalizacje zarówno swojego własnego biznesu, jak i swoich klientów. Docelowo spółka planuje pomagać spółkom z zachodniej europy „podbój” rynków środkowoeuropejskich, dzięki posiadanym przez siebie kompetencjom.

– Trzecim obszarem, który dowartościowujemy w naszej strategii, jest element e-commerce 360, czyli taki one stop shop, gdzie de facto właściciel sklepu internetowego przy pomocy usług Digitree jest w stanie zoptymalizować cały ekosystem, w ramach którego funkcjonuje jego e-commerce. Czyli od optymalizacji samej platformy, przez akwizycje ruchu i jej strategię, skończywszy na narzędziach budujących retencję i pozwalających monetyzować własne bazy. – opisuje prezes Digitree Group.

Zobacz również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: euro/usd | biomedlub notowania | sp500 notowania | wykres kursu bitcoina | kurs funta |



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here