Naga Markets



jp morgan lossesMorgan Stanley posiada obecnie najbardziej rozchwytywany dział dla klientów ekskluzywnych. Aby tak dalej było, poszukuje najlepszych pracowników. Nie jest to takie łatwe. Na jednym z amerykańskich serwisów pojawił się wycinek z aplikacji na stanowisko osoby doradzającej najbardziej prestiżowym klientom indywidualnym. Jedno pytanie szczególnie zwróciło nasza uwagę:

Klient ma zawsze rację. Opisz trzy przykłady, gdy klient się myli.

Pytanie jest naprawdę trafne, gdyż trafia w sedno tego, czym personalni doradcy zajmują się na co dzień. Zadaniem doradcy jest odciąganie klientów od decyzji, które mogą być dla nich szkodliwe, jednocześnie bez psucia z nim relacji – mówi Daniel Dibiasio, menedżer działu zajmującego się prywatnymi klientami.

Pytanie to daje rekruterowi wgląd w to, w jaki sposób potencjalny pracownik myśli o radzeniu sobie z tego rodzaju sytuacjami oraz otwiera drogę do odgrywania scenek, w których kandydat może wykazać się swoją wiedzą oraz zdolnościami personalnymi.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here