Naga Markets



NENT Group ma umowę z Play dot. dystrybucji serwisu streamingowego ViaplayWarszawa, 03.09.2021 (ISBnews) – Nordic Entertainment Group (NENT Group) oraz Play nawiązały współpracę, dzięki której oferta serwisu streamingowego Viaplay będzie uwzględniana w nowych subskrypcjach Play Now TV oraz dostępna bezpłatnie dla obecnych subskrybentów usługi do końca stycznia 2022 r., podały spółki.

„Viaplay oferuje polskim widzom unikalne połączenie treści Viaplay Originals, międzynarodowych filmów i seriali, programów dla dzieci, a także najważniejszych, transmitowanych na żywo, wydarzeń sportowych, takich jak spotkania piłkarskiej Bundesligi, a w kolejnych latach również mecze Premier League oraz wyścigi Formuły 1” – czytamy w komunikacie



Od dziś nowi subskrybenci, a także klienci odnawiający dostęp do usługi Play Now TV, otrzymają dostęp do oferty Viaplay. Obecni klienci Play Now TV uzyskają bezpłatny dostęp do platformy Viaplay, który będzie obowiązywał do końca stycznia 2022 roku. Po tym okresie będą oni mieli możliwość dodania subskrypcji Viaplay do swoich pakietów. Ponadto klienci posiadający obecnie abonament telefonii komórkowej lub mobilnego internetu szerokopasmowego w Play będą mogli skorzystać z dostępu do platformy streamingowej Viaplay w ramach bezpłatnego okresu próbnego.

Obecnie w Polsce Play posiada łącznie ok. 15 mln klientów abonamentowych oraz korzystających z oferty prepaid, a także 800 punktów sprzedaży na terenie kraju.

„Wprowadzenie Viaplay do Polski było znaczącym sukcesem, a sama platforma cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród widzów oraz partnerów. Stale poszerzamy naszą ofertę, która już w tym miesiącu obejmie m.in. premierę niezwykle popularnego programu rozrywkowego 'Fort Boyard’ oraz mecze Ligi Europy UEFA z udziałem Legii Warszawa, co sprawi, że nasza usługa będzie jeszcze bardziej atrakcyjna dla odbiorców. Cieszymy się, że klienci Play, wiodącego operatora telefonii komórkowej w Polsce, będą mieli teraz sami możliwość poznania oferty Viaplay” – skomentował chief commercial officer Grupy NENT Kim Poder, cytowany w komunikacie.

„W Play nieustannie rozwijamy naszą ofertę z myślą o potrzebach klientów. Jesteśmy dumni, że jako pierwszy operator telefonii komórkowej w Polsce umożliwimy naszym klientom dostęp do Viaplay, najnowszej platformy streamingowej na polskim rynku, za pośrednictwem bardzo atrakcyjnej oferty. Dzięki współpracy z Viaplay nasi klienci będą mogli cieszyć się dostępem do domowej rozrywki w najlepszej cenie” – dodał chief marketing officer w Play Mikkel Noesgaard.

Play to czołowy operator telekomunikacyjny w Polsce.

NENT Group jest dostawcą rozrywki w regionie państw nordyckich. Serwis streamingowy Viaplay jest dostępny we wszystkich państwach nordyckich, a także w Estonii, Łotwie oraz Litwie.

invest

(ISBnews)



Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas

Conotoxia

Obejrzyj również w Comparic24.tv:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here