Naga Markets

Akcje Netfliksa Inc. wypadają w tym roku znacznie gorzej niż szeroki rynek akcji, ale zbliżająca się premiera nowej warstwy reklamowej zaczyna przyciągać uwagę inwestorów. Akcje strumieniowego giganta, który spadł o 0,5% w porannym handlu w środę, wzrosły o 7,7% od czasu, gdy Netflix podał wyniki za drugi kwartał w lipcu. „Nasze dyskusje sugerują, że nastroje i zainteresowanie inwestorów – choć wciąż mieszane – wzrastają w kierunku uruchomienia poziomu subskrypcji wspieranego reklamami, prawdopodobnie w IV kwartale” – napisał w notatce dla klientów analityk JP Morgan, Doug Anmuth.

Akcje Netflix mocno spadły w 2022 roku!

Akcje spadły w tym roku o 64,0%, ale w ciągu ostatnich trzech miesięcy wzrosły o 29,6%, podczas gdy indeks S&P 500 spadł o 17,2% od początku roku i zyskał 5,6% w ciągu ostatnich trzech miesięcy.



Zobacz również: MadMind Studio zarobił w II kwartale 2,6 mln zł netto z tytułu sprzedaży gier! Analiza akcji.

Netflix przygotowuje się do uruchomienia nowej działalności reklamowej, znanej również jako wideo na żądanie oparte na reklamach (AVOD).

„Nasza tańsza oferta wspierana reklamami uzupełni nasze obecne plany, które pozostaną wolne od reklam”, powiedział Netflix w liście do akcjonariuszy, gdy opublikował wyniki za drugi kwartał. Firma dążyła do uruchomienia usługi na początku 2023 r., ale teraz przesunęła swoje działania na listopad, donosi Variety, powołując się na źródła branżowe.

„Nadal uważamy, że NFLX ma pilną potrzebę zarówno przyspieszenia wzrostu przychodów, jak i zwiększenia wolnych przepływów pieniężnych, a niedawne zatrudnienie Jeremiego Gormana i Petera Naylora ze Snap powinno zapewnić większe zaufanie do zarabiania na reklamie”, pisze Anmuth z JP Morgan.

JP Morgan wyznaczył cenę docelową 240 USD i neutralną ocenę dla akcji Netflix. Nie wszyscy na Wall Street są tak optymistycznie nastawieni do AVOD, ponieważ analityk Benchmark Matthew Harrigan uważa, że ​​ostatnia zwyżka akcji może zostać wykorzystana. Analityk omówił również możliwość „pychy” Netflixa wokół cen AVOD.

„Zdajemy sobie sprawę, że starania Netflixa AVOD mogą zapewnić ponad 20 punktów w górę przy wzorowej realizacji, chociaż pierwsze oznaki wskazują, że Netflix jest nierealistycznie agresywny w ustalaniu cen, biorąc pod uwagę możliwości funkcji reklam waniliowych, zwłaszcza personalizację w porównaniu z podobnymi podmiotami i nieodpowiednie pomiary wydajności”, pisze.

XTB

Partnerem portalu comparic.pl jest broker EXANTE oferujący dostęp DMA (Direct Market Access) do 50 światowych giełd akcji i ETF na jednym wielowalutowym rachunku.

Załóż bezpłatny rachunek inwestycyjny już teraz!

 

Autor poleca również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: amica giełda | celon akcje kupno | notowania nasdaq | kryptowaluty ranking | kurs euro notowania | cd projekt akcje kupno | lotos akcje | polenergia giełda |



Śledź nas w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>






ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here