Naga Markets


25 kwietnia rozpoczęła się w serwisie Kickstarter kampania crowdfundingowa dla gry Lust from Beyond, produkcji z portfolio Movie Games. Gra spotkała się z entuzjazmem społeczności i mediów na skalę globalną, osiągając podstawowy cel finansowy w niecałe 10 godzin!


Movie Games i Lust from Beyond

Lust from Beyond to psychologiczny horror z elementami erotyki i okultyzmu, realizowany przez zespół wewnętrzny spółki – Movie Games Lunarium. Gra nawiązuje fabularnie do poprzedniego projektu zespołu – Lust for Darkness. Kampania crowdfundingowa tamtej gry w serwisie Kickstarter odbyła się w 2017 roku, a jej premiera miała miejsce w 2018 roku. Debiutancka produkcja studia wzbudziła zarówno zainteresowanie, jak i kontrowersje. Często była opisywana przez media jako gra wyznaczająca nowy kierunek w gatunku horroru i gier o tematyce erotycznej. Jednocześnie zgromadziła znaczące grono fanów, którzy z ekscytacją wyczekiwali kontynuacji.

Gra Lust for Darkness była naszą pierwszą produkcją, podczas której Kickstarter i sukces zbiórki crowdfundingowej okazały się niesamowitym wsparciem. Przede wszystkim utwierdziło nas to w przekonaniu o oryginalności stworzonej przez na koncepcji. Społeczność zaangażowana podczas prac nad pierwszą częścią stanowiła dla nas stałą motywację do ekspansji uniwersum Lust for Darkness. Tak narodził się pomysł na grę Lust from Beyond. Zależało nam na uniknięciu klasycznego modelu kontynuacji, który zakładałby niezbędną znajomość pierwszej części. Stąd pomysł na poszerzenie stworzonego świata i wprowadzenie do niego zupełnie nowych bohaterów oraz historii opartych na opowieści o Kulcie Ekstazy i Krainie Lusst’ghaa. Z tego też powodu Lust from Beyond sprawia, iż fani poprzedniej części czują się w jej realiach jak w domu, a nowi gracze nie mają wrażenia, że coś ich ominęło – mówi Michał Ciastoń, założyciel Movie Games Lunarium.

Potwierdzenie strategii spółki

Horror Lust for Darkness pojawił się na platformie Steam w czerwcu 2018 roku, osiągając znaczący sukces sprzedażowy i zwracając koszty produkcji już w 24 godziny po premierze.
Sukces pierwszej produkcji Movie Games Lunarium i bieżąca realizacja Lust from Beyond to idealny przykład potwierdzający efektywność naszej strategii. Metoda małych kroków i racjonalnego progresu zespołu towarzyszy nam od początku funkcjonowania. Pierwszy projekt tego studia nauczył nas wewnętrznej współpracy, ale także stanowił świetne badanie rynku pod kątem zapotrzebowania na tego typu produkcje. Aktualnie możemy zaobserwować progres, którego zespół dokonał zarówno pod względem rozwoju umiejętności niezbędnych do realizacji większego projektu, ale także organizacji pracy i działań biznesowych. Efektem jest świetna jakość realizowanej produkcji, co potwierdza wsparcie społeczności na platformie Kickstarter – analizuje Mateusz Wcześniak, prezes Movie Games.

Kampania Lust from Beyond potrwa do 4. czerwca bieżącego roku. Każdy, kto wesprze projekt na etapie Kickstartera, otrzyma Ekskluzywne Demo gry, dostępne jedynie podczas trwania kampanii crowdfundingowej.

Kickstarter Lust from Beyondhttps://www.kickstarter.com/projects/44504987/lust-from-beyond

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here