Naga Markets



Movie Games: Gra Mythbusters już 26 sierpnia br. rozpocznie kampanię na KickstarterzeMovie Games SA, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, ogłosił datę uruchomienia kampanii crowdfundingowej na platformie Kickstarter, największym tego typu serwisie na świecie. Kampania jest elementem działań marketingowych promujących grę Mythbusters: The Game – Crazy Experiments Simulator, która powstaje na podstawie licencji Discovery Channel i nawiązuje do popularnego programu emitowanego na łamach tej stacji. Premiera gry ma mieć miejsce na przestrzeni Q4 2021 r.

Movie Games ogłosiło datę uruchomienia kampanii crowdfundingowej

Mythbusters: The Game – Crazy Experiments Simulator to gra pozwalająca zostać tytułowym Pogromcą Mitów, oraz, tak jak w legendarnym show, testować mity i tworzyć odcinki programu. W ramach rozgrywki gracz odwiedzi znane miejsca z serialu – warsztaty Mythbustersów oraz pole testowe. W dalszej kolejności należy zebrać przedmioty potrzebne do przygotowania testy, po czym go realizuje i potwierdza lub obala poszczególne mity. Gracz ze swoich wyników będzie składał odcinek, a jego atrakcyjność zadecyduje o oglądalności i przyznaniu środków na testowanie kolejnego mitu. Gra jest realizowana na podstawie licencji kanału Discovery Channel.



Pogromcy Mitów to marka rozpoznawalna na całym świecie. Serial produkowany i emitowany na Discovery Channel do teraz posiada rzeszę wiernych widzów. Jesteśmy przekonani, że gra na podstawie tak bardzo rozpoznawalnego IP odniesie sukces sprzedażowy. Premiera odbędzie się jeszcze w tym roku. Celem kampanii na platformie Kickstarter jest zebranie środków na stworzenie dodatkowej zawartości do gry, a zarazem wykorzystanie serwisu jako kanału komunikacyjnego do promocji tytułu. Start kampanii już 26 sierpnia – komentuje Mateusz Wcześniak, CEO Movie Games.

Kickstarter to wiodąca amerykańska platforma crowdfundingu donacyjnego. Serwis istnieje od 2009 roku, a za jego pośrednictwem finansowanie pozyskało ponad 200 tys. projektów, które zgromadziły łącznie 6 mld dolarów na rozwój od ponad 20 milionów donatorów.

Do tej pory mieliśmy okazję zrealizować 5 kampanii crowfundingowych za pośrednictwem tego serwisu i każda zakończyła się sukcesem. Pozyskaliśmy pełną pulę środków oraz istotnie zwiększyliśmy dotarcie z tytułem wśród graczy odwiedzających serwis. Podobnie zamierzamy uczynić w przypadku Pogromców Mitów – dodaje Mateusz Wcześniak.

Dotychczas finansowanie za pomocą serwisu Kickstarter pozyskiwały następujące gry Movie Games: Lust From Beyond, Dywizjon 303, The Beast Inside, Lust For Darkness oraz Soulblight. Produkcje pozyskały  kolejno po 277 tys. zł, 74 tys. zł, 257 tys. zł, 163 tys. zł oraz 49 tys. zł. Łącznie zgromadzono prawie 820 tys. zł, a każda z kampanii przekroczyła pierwotną kwotę.

Autor poleca również:

invest


Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas

Conotoxia

Obejrzyj również w Comparic24.tv:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here