Naga Markets



moscow-exchange-wideGiełda MOEX podczas wczorajszej sesji napotkała poważne problemy techniczne, które doprowadziły do zawieszenia handlu. Awaria oprogramowania sprawiła, że już drugi raz w tym miesiącu inwestorzy nie mieli dostępu do notowań oraz do zleceń.


Zaraz po poniedziałkowym otwarciu traderzy i uczestnicy rynku zgłaszali problemy związane z niemożnością zamknięcia zleceń otwieranych wcześniej oraz z niewłaściwymi wartościami notowań dla wybranych derywat.

Co więcej, zlecenia złożone podczas piątkowej sesji (18 września) nie zostały przetworzone przez system. W efekcie o godzinie 09:25 naszego czasu władze giełdy MOEX zarządziły restart bazowego systemu w celu rozwiązania usterki, co wiązało się z zamrożeniem handlu.

Restart miał miejsce o godzinie 10:06, a przedsiębiorstwa dostały możliwość skasowania złożonych od piątku zleceń. Powrót do handlu był możliwy jednak dopiero o godzinie 10:43 i to na krótką chwilę – system bowiem znowu został wyłączony.

Drugi przestój miał miejsce na prośbę kilku uczestników rynku, którzy potrzebowali więcej czasu, aby dopasować swojej własne systemy do zmian wprowadzonych przez MOEX. Handel rozpoczął się ostatecznie o godzinie 11:40 i był kontynuowany bez żadnych komplikacji.

Wcześniej w tym miesiącu moskiewska giełda również zaliczyła przestój (2 września). Powodem były problemy techniczne związane z siecią, spokój na giełdzie udało się przywrócić w niespełna godzinę. Wtedy jednak traderzy nie mieli dostępu do akcji, obligacji, walut, derywat oraz rynków pieniężnych.

Sprawdź historyczne wolumeny Moscow Exchange



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here