Naga Markets


Już w najbliższą środę 26 czerwca, na NewConnect zadebiutują akcje Moonlit, krakowskiego producenta i wydawcy gier wideo. Obecnie portfelu wydawniczym Moonlit znajduje się 7 produkcji na różnym etapie zaawansowania. Na etapie preprodukcji są kolejne trzy symulatory, a spółka zapowiada, że to nie jest jej ostanie słowo.

Do obrotu giełdowego trafi 5 milionów akcji, w tym 1 milion serii D sprzedawanych w publicznej ofercie. Krakowski developer pozyskał z niej 2 mln zł. Do chwili obecnej spłóka wykożstała część środków, przeznaczając je na produkcje “The Final Frontier”, “Ignis”, “Playerless”, “Thief Simulator Mobile” oraz na preprodukcję “Baikonur”. Ze środków pochodzących z emisji finansujemy również działania marketingowe dla wymienionych produkcji.

Mam nadzieję, że inwestorzy docenią nasze dotychczasowe osiągnięcia i plany wydawnicze. Nasz portfel wydawniczy wygląda naprawdę solidnie i ma duży potencjał sprzedażowy. Dywersyfikujemy nasze projekty w poszukiwaniu własnej niszy. Aktualnie w produkcji są tytuły od opartych o pixel art, poprzez symulatory, aż po gry multiplayer zapowiada Maciej Siwek, wiceprezes Moonlit.

Obecnie Moonlit tworzy we współpracy z firmą Ultimate Games grę Deadliest Catch: The Game. Produkcja licencjonowana przez Discovery powstaje na w oparciu o bardzo popularny serial o tym samym tytule.

W portfelu wydawniczym Moonlit znajduje się 7 produkcji na różnym etapie zaawansowania, do najciekawszych należą:

  • Baikonur – survival-simulator, w którym gracz musi opuścić Ziemię przy pomocy po radzieckiego promu, znajdującego się w opuszczonym kosmodromie w Kazachstanie. Aby było to możliwe, gracz musi samodzielnie naprawić prom kosmiczny Buran. Akcja osadzona będzie w post apokaliptycznej rzeczywistości (premiera w 2020r.)
  • Thief Simulator Mobile – port bardzo udanej gry PC o tym samym tytule, przygotowywany na urządzenia mobilne.
  • The Final Frontier – czerpiący z science-fiction rogue-like

Na etapie preprodukcji są kolejne trzy symulatory realizowane w strategii marketing driven development. Przed przystąpieniem do ich właściwej produkcji spółka zamierza zbadać potencjał sprzedażowy wybranych tematów oceniając wielkość oraz prędkość przyrostu wishlist na platformie Steam. – Uważamy, że jest to dojrzałe podejście do produkcji, minimalizujące ryzyko stworzenia gry nie budzącej zainteresowania docelowych odbiorców. – podkreśla prezes.

O spółce

Moonlit to polska spółka gamingowa o solidnym softwearehous’owym rodowodzie. Produkcyjny background został wielokrotnie doceniony przez polskie oraz zagraniczne studia gamingowe. Za przykład posłużyć może m.in. system koszenia trawy w Garden Flipper (doceniony przez youtuberów) lub rozwiązania graficzne w Ultimate Fishing Simulator.

Stworzony w Moonlit system symulacji wody UWS znalazł zastosowanie m.in w takich hitach jak U Boat, The Raft, czy wspomniany wyżej Ultimate Fishing Simulator. Spółka zajęła punktowo drugie miejsce w konkursie GameInn, wyprzedzając Techland oraz inne czołowe polskie spółki z branży.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here