Naga Markets



Moonlit z sukcesem uplasował kolejną emisję akcji, stopa redukcji wyniosła ponad 62%Moonlit – producent dedykowanych symulatorów, przydzielił akcje oferowane w drugiej publicznej ofercie akcji. Popyt Inwestorów znacznie przewyższył liczbę oferowanych akcji. Inwestorzy złożyli łącznie zapisy na 892 800 akcji o wartości 4 mln 454 tys. zł, podczas gdy w ramach oferty można było nabyć maksymalnie 499 999 akcji o wartości 2,5 mln zł.

Moonlit z kolejnym sukcesem emisyjnym

Bardzo duże zainteresowanie zapisami na akcje w ofercie publicznej jest najlepszym dowodem na to, jakie oczekiwania mają inwestorzy wobec naszych nadchodzących projektów. Cieszymy się, że nasza praca przekłada się na zaufanie kolejnych akcjonariuszy decydujących się na inwestycję w Moonlit. Zarząd niezwłocznie podejmie czynności związane z rejestracją akcji, a następnie dopuszczeniem ich do obrotu. – komentuje Maciej Kowalówka, wiceprezes Moonlit.

Te artykuły również Cię zainteresują




Środki pozyskane w czasie emisji przeznaczone zostaną na rozbudowę projektu Model Builder oraz na pokrycie całości kosztów produkcji gry Dog Trainer. Terminy realizacji są szacowane odpowiednio na koniec bieżącego roku w przypadku symulatora modelarstwa, natomiast w przypadku Trenera Psów – na przełom 2021/2022 roku.

Model Builder po raz kolejny zdobywa uznanie podczas targów gamingowych. W czasie trwającego w dniach 27-30 sierpnia 2020 Gamescom, gra cieszyła się sporym zainteresowaniem wśród graczy. W trakcie wydarzenia Spółka przeprowadziła rozmowy z szeregiem potencjalnych wydawców. Poza interesującą tematyką projektu, magnesem dla potencjalnych dystrybutorów Model Builder są m.in. praktycznie nieograniczone możliwości tworzenia dodatkowej treści w postaci płatnych dodatków do gry oraz opcja przyszłej współpracy z firmami modelarskimi i hobbystycznymi, nad którą studio już pracuje.

Udział w tegorocznych targach Gamescom był dla Moonlit bardzo owocny. Przeprowadziliśmy rozmowy biznesowe z przedstawicielami kilkunastu wydawców, którzy są świadomi sporego potencjału sprzedażowego Model Buildera. Wśród nich pojawili się Ci publisherzy, na których uwadze szczególnie nam zależało – dzięki czemu mieliśmy możliwość przeprowadzenia z nimi następnej rundy rozmów biznesowych. – przybliża Michał Gardeła, prezes Moonlit.

Zwiastun gry Model Builder dostępny w serwisie YouTube



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

Poprzedni artykułeasyMarkets podpisał trzyletnią umowę sponsorską z Realem Madryt
Następny artykułElon Musk z majątkiem większym niż Mark Zuckerberg. Tesla na historycznych szczytach
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here