Naga Markets



monnariWśród działań podjętych przez Monnari Trade w związku z pandemią koronawirusa jest strategia budowy nowych kanałów dystrybucji, w tym budowa sieci franczyzowej. Na zasadzie franczyzy ma działać kilka-kilkanaście procent placówek, zlokalizowanych głównie w mniejszych miastach, poinformowali członkowie zarządu.

Monnari: jest strategia budowy nowych kanałów dystrybucji

“Prowadzimy rozmowy w celu zwiększenia dostępności Monnari w sklepach ulokowanych nie tylko w centrach handlowych. Pracujemy nad rozbudowaniem sieci franczyzowej” – powiedział dyrektor ds. finansowych Miłosz Kolbuszewski podczas wideokonferencji.

Ze słów prezesa Mirosława Misztala wynika, że sklepy franczyzowe zostałyby uruchomione przede wszystkim w mniejszych miastach, oczywiście, z uwzględnieniem potencjału sprzedażowego marki, która “nie jest najtańszą”.

“To będzie kilka-kilkanaście procent placówek. To nie będzie zmiana całkowita, a uzupełnienie, dywersyfikacja” – podkreślił prezes.

Te artykuły również Cię zainteresują

Monnari na koniec I kw. posiadało 170 salonów Monnari wobec 167 rok wcześniej i 31 salonów Femestage. Obecnie 169 ze 170 salonów Monnari jest czynnych.

Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here