Naga Markets



Logo MicrosfotuNależaca do Microsoftu platforma wyszukiwarkowa i reklamowa Bing opublikowała 25 marca 2019 roku raport podsumowujący jakość prowadzonego przez siebie rynku marketingowego. Jednym z głównych stref fokusowych okazał się rynek kryptowalut, na którym zablokowano łącznie 5 milionów reklam (w samym 2018 roku).


Duzi gracze zakazują reklam kryptowalutowych

„Kryptowaluty jako klasa aktywów w 2018 r. cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Wysokie zyski i zmienność walut kryptograficznych przyciągnęły inwestorów detalicznych i spekulantów, którzy chcieliby uzyskać szybki zwrot z inwestycji. Nie było zbyt dużego nadzoru regulacyjnego, a ogólna pseudoanonimowość wbudowana w waluty takie jak bitcoin sprawiła, że cyfrowe aktywa stały się głównym celem oszustów. Dlatego też Bing Ads zdecydowało się zakazać treści kryptowalutowych usuwają je z naszej platformy reklamowej i zablokowało ponad 5 milionów reklam zawierających treści kryptowalutowe” – poinformowano na oficjalnym blogu.


Interesujesz się kryptowalutami? Już teraz dołącz do grupy na Facebooku prowadzonej przez portal Comparic.pl. Bądź na bieżąco z informacjami ze świata kryptowalut, niezależnie od tego gdzie się znajdujesz!.

Bing po raz pierwszy informował o zakazie reklamowania usług i produktów kryptowalutowych w maju zeszłego roku. Wcześniej, na podobne kroki zdecydowały się Facebook (styczeń 2018) oraz Google (marzec 2018). Wkrótce do grona dużych graczy technologicznych dołączyć Twitter, zakazując reklamowania sprzedaży tokenów oraz ICO. Warto jednocześnie zaznaczyć, że Facebook ostatecznie zniósł swój zakaz w grudniu 2018, podobnie jak największa z wyszukiwarek, Google.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here