W 2021 r. rynek samochodów używanych urósł o kolejne 10%, a co za tym idzie, wzrosło zapotrzebowanie na usługi serwisowe, które często wykonywane poza tzw. ASO. Z tego powodu powstał startup MeldMoto, oferujący kompleksowe rozwiązania zarówno dla właścicieli pojazdów, jak i serwisów. O tym, jak zrewolucjonizować relację klient-mechanik mówił podczas tegorocznej konferencji Invest Cuffs Wojciech Ozimek, założyciel Meldmoto.
- MeldMoto to aplikacja w która znajduje wyselekcjonowane warsztaty samochodowe i pozwala online wizyty wraz z ich gotową wyceną
- Startup kierowany jest zarówno do klientów, jak i samych serwisów ułatwiając proces obsługi klienta, oferując cały szereg udogodnień dla obu stron
- Celem projektu jest maksymalna cyfryzacja branży automotive, na którą to obserwujemy wciąż rosnące zapotrzebowanie
- Więcej podobnych i ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej Comparic.pl
Meldmoto chce zrewolucjonizować branżę automotive
Z reguły najlepsi fachowcy nie poświęcają dużo czasu na budowanie swojego marketnigu, a ich najlepszą wizytówką jest wykonana praca. O ile sprawdza się to w przypadku dużych firm, zatrudniając dodatkowych ludzi z działu promocji i komunikacji, tak mniejsze warsztaty, często borykają się sufitem popularności, powyżej którego ciężko jest im skalować swój biznes.
– Wizyta u przypadkowego, tzw. jednorazowego mechanika może zakończyć się kosztami nawet kilkunastu tysięcy złotych. Źle wykonana usługa nie tylko nie naprawi obecnego problemu, ale może narazić nas na poważne koszty i dalsze problemy. W tym przypadku będziemy mieć też problem z dokumentacją, a co za tym idzie określeniem, co i kiedy było robione – mówił Wojciech Ozimek, założyciel Meldmoto.
Odpowiedzią na te problemy ma być dedykowany motoryzacji startup Meldmoto, który nie tylko pozwala serwisom na lepszą promocję, czy sprawniejszy kontakt z klientem, ale również buduje historię serwisową pojazdu, ułatwiając jego eksploatację oraz przyszłą sprzedaż.
Ponadto dzięki aplikacji, mechanicy skupiają się na pracach warsztatowych i zamiast odbierania telefonów, ustawiają swój kalendarz przy pomocy kilku kliknięć. Dodatkowo dzięki rzetelnym, zweryfikowanym opiniom, serwisy szybko pozyskują klientów, którzy bez słów ufają ich wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu.
Autor poleca również:
- Giełda kryptowalut Binance odpowiada na zarzuty dot. prania pieniędzy
- Bitcoin kluczy w okolicy 30 tys. USD. Co czeka rynek kryptowalut?…
- Ethereum pozostaje “królem przychodów”. Alternatywne L1 daleko w tyle