CMC Markets

Restauracje szybkiej obsługi są doskonałym połączeniem szybkości, wygody i niekiedy nawet dobrego smaku. Często jest to pierwszy wybór wielu głodnych klientów. Wraz z rosnącym zainteresowaniem konsumentów technologią, zaobserwowano także znaczny wzrost wartości zakupów za pośrednictwem kanałów internetowych. Aby sprostać wymaganiom klientów i utrzymać się w czołówce, restauracje szybkiej obsługi stosują obecnie nowe technologie płatności.


Znana na całym świecie sieć restauracji McDonald’s od ponad 30 lat serwuje klientom w Tajlandii znakomite dania. Oprócz serwowania posiłków w 250 punktach gastronomicznych na terenie całego kraju, McDonald’s Thailand posiada również rozwijające się internetowe kanały sprzedaży oraz aplikację mobilną McDelivery.

Aby jeszcze bardziej zwiększyć doświadczenie z zakupami za pośrednictwem internetowych kanałów sprzedaży, we wrześniu 2017 roku firma McDonald’s Thailand zdecydowała się na współpracę z OmiseGO, publiczną, opartą na Ethereum technologii finansowej wykorzystującej portfele cyfrowe w celu zapewnienia wzajemnej wymiany płatności za pomocą walut fiducjarnych jak i kryptowalut w czasie rzeczywistym.

W opublikowanym wczoraj wywiadzie, Hester Chew, dyrektor generalny McDonald’s Thailand, wyraził zadowolenie z współpracy z Omise.

“Kluczowe znaczenie dla sprzedawców detalicznych ma stawianie oczekiwań i potrzeb klienta na pierwszym miejscu. Równie ważna jest wiedza o tym, czego chcą i zrozumienie, dlaczego tego chcą. Pamiętaj, że nie chodzi już tylko o zapewnienie im usług, ale musisz także zapewnić im przyjemne wrażenia, aby stali się lojalnymi, powracającymi klientami.”

“Technologia naprawdę się rozwija, szczególnie w ciągu ostatnich kilku lat, a zatem możliwość akceptowania płatności online staje się coraz ważniejsza dla biznesu. (…) Ludzie przyzwyczaili się do technologii, a teraz oczekują, że będzie to część doświadczenia kulinarnego. Aby sprostać wymaganiom klientów w zakresie szybkości i wygody oraz wspierać nasze przyszłe ambicje, ważne jest, abyśmy dysponowali odpowiednimi narzędziami i technologiami”.

“Online i offline integrują się w jedną całość. Jako sprzedawcy detaliczni, musimy stworzyć  ekosystem, w którym oba kanały sprzedaży współpracują bezproblemowo. Dla nas, rola doświadczenia klienta w płatnościach to przede wszystkim szybsze płatności i szybszy czas realizacji zamówienia. Są to kluczowe kwestie, które mają kluczowe znaczenie dla zadowolenia klienta”.

“Optymalizacja procesu składania zamówień na stronie internetowej McThai i aplikacji mobilnej jest dla nas bardzo ważna (…) Dzięki integracji z Omise udało nam się rozwiązać wiele problemów związanych z obsługą klienta. Istotne zmiany, które obserwujemy, to zmniejszenie liczby osób rezygnujących z zakupu przy kasie, a także ograniczenie kroków, przez które nasi klienci muszą przejść, aby sfinalizować zakup. Dzieje się tak dlatego, że jesteśmy w stanie wykorzystać technologię płatniczą, którą Omise ma do zaoferowania”.

Źródło: www.omise.co

“Cieszymy się, że zrobiliśmy krok. W zeszłym roku przeszliśmy na Omise i wkrótce po tym byliśmy świadkami gwałtownego wzrostu liczby użytkowników korzystających z kart kredytowych. Mówimy o liczbie transakcji, która w ciągu pierwszych sześciu miesięcy wzrosła prawie trzykrotnie. W kwietniu ubiegłego roku przeprowadziliśmy około 5000-7000+ transakcji kartami, w tym roku obserwujemy 18 000+ transakcji”.


Interesujesz się kryptowalutami? Już teraz dołącz do grupy na Facebooku prowadzonej przez portal Comparic.pl. Bądź na bieżąco z informacjami ze świata kryptowalut, niezależnie od tego gdzie się znajdujesz!.

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

STO

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here