Naga Markets



mBank chce mieć pozycję Top 3 na rynku nowych kredytów hipotecznychWarszawa, 16.11.2021 (ISBnews) – mBank zakłada osiągnięcie pozycji Top 3 na rynku nowych kredytów hipotecznych bankowości detalicznej poprzez rozwój zaawansowanego cyfrowego procesu sprzedaży i przetwarzania wniosków, podał bank w strategii na lata 2021-2025.

“Analizowaliśmy naszą bazę kliencką również w oparciu o dane dostępne w Biurze Informacji Kredytowej. Nasi klienci, którzy byli pozyskani w bardzo młodym wieku, wchodzą teraz w taki okres, który można nazwać okresem kupna pierwszego mieszkania, ich jest coraz więcej, to jest nadproporcjonalne do liczby naszych klientów. Mamy stosunkowo mało klientów, którzy te mieszkania już mają, a dużo, którzy aspirują, żeby je posiadać. Naszym celem jest to, żeby wspólnie z naszym ryzykiem zbudować takie procesy, aby każdy klient mBanku, który będzie kupował pierwsze mieszkanie, zaciągnął kredyt w mBanku. I z danych dostępnych w Biurze Informacji Kredytowej wyszło nam właśnie, że bylibyśmy na 3. pozycji w udzielaniu nowych kredytów hipotecznych dla klientów, którzy już są klientami mBanku” – powiedział wiceprezes ds. bankowości detalicznej Cezary Kocik podczas prezentacji strategii.



Bank podał w dzisiejszej prezentacji, że jednym z celów strategicznych w obszarze bankowości detalicznej jest osiągnięcie pozycji Top 3 na rynku nowych kredytów hipotecznych poprzez rozwój zaawansowanego cyfrowego procesu sprzedaży i przetwarzania wniosków do 2023 roku.

“Ta aspiracja – wydaje się – jest wysoka, ale jak wejdziemy w demografię naszych klientów, to jest to coś, co jest jak najbardziej do osiągnięcia. Bo numer 3 w Polsce brzmi bardzo ambitnie, a jak powiemy sobie, że chcemy, aby mBank był bankiem pierwszego wyboru dla naszych młodych klientów zaciągających pierwszy kredyt hipoteczny, to brzmi to całkiem osiągalnie” – dodał wiceprezes ds. ryzyka Marek Lusztyn.

Bank podał dziś także, że nowa strategia zakłada zwiększenie liczby aktywnych klientów indywidualnych w Polsce o dodatkowe 1,05 mln do końca 2025 roku wobec 3,05 mln na koniec grudnia 2020 roku.

Celem jest także posiadanie 2,8 mln klientów indywidualnych oraz 200 tys. firm w segmencie detalicznym aktywnie korzystających z co najmniej jednej jednej usługi dodanej oferowanej przez mBank do 2025 roku.

mBank należy do czołówki uniwersalnych banków komercyjnych w Polsce. Strategicznym akcjonariuszem mBanku jest niemiecki Commerzbank. Bank jest notowany na GPW w 1992 roku. Aktywa razem banku wyniosły 180,14 mld zł na koniec 2020 r.

(ISBnews)

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: mbank giełda | notowania pkobp | aktualny kurs dolar frank | cena akcji allegro | pkn orlen gpw | akcje enea | kurs funta online |



Chcesz wrócić na stronę główną? Kliknij >>


Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>


Conotoxia



Obejrzyj również w Comparic24.tv:

1 KOMENTARZ

  1. M bank ma fatalny system do składania wniosków hipotecznych – który gubi dane zawiesza się, potrafi ,sam wypełnić błędnie dane adresowe …. W dodatku ma jedną z najbardziej skomplikowanych promocji na rynku i nieprzyjazną dla klientów …Jeżeli uda im się to zrealizować to będzie cud.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here