Naga Markets



Mazurska Manufaktura Alkoholi, rodzinna firma, która upatruje swoich szans na podbicie rynku alkoholi mocnych w produkcji wódki i nalewek kraftowych, planuje do końca 2022 roku zadebiutować na NewConnect. Umożliwi to zyskowne wyjście z inwestycji po maksymalnie 3,5 roku od daty nabycia akcji Spółki. Jej właściciele chcą również w ciągu kilku kolejnych lat uzyskać 1 proc. udziałów wartościowych na rynku napojów spirytusowych.


Mazurska Manufaktura Alkoholi to firma z siedzibą w zabytkowym browarze w Szczytnie, która powstała w 2016 roku po przejęciu przez jej właścicieli niemieckiej spółki Tarpan Fabryka Likierów. Manufaktura specjalizuje się w produkcji alkoholi wysokoprocentowych premium, w maju br. rozpoczęła także produkcję wódek i nalewek kraftowych, opartych na rzemieślniczych recepturach i jakościowych składnikach.

Firma realizuje obecnie we współpracy z portalem Beesfund kampanię crowdfundingową z ofertą akcji Spółki. W jej ramach wyemitowała 143 tys. akcji, każda po 29,95 zł. W planach ma pozyskanie 4 mln zł, co stanowi 12,5 proc. akcji przedsiębiorstwa. Jak dotąd Spółka zebrała ponad 1,6 mln zł, zbiórka kapitału potrwa do 1 lipca. – Pozyskane środki zostaną przeznaczone na doposażenie zakładu oraz zwiększenie skali produkcji, a także rozwój oferty o produkty kraftowe. Mamy ambicje, by w ciągu kilku najbliższych lat uzyskać 1 proc. udziałów w rynku w dwóch kategoriach: wódka oraz likiery, nalewki i smakowe napoje spirytusowe. Biorąc pod uwagę nasze statystyki, zgodnie z którymi sprzedaż w roku 2018 w stosunku do roku poprzedniego wzrosła z 178 tys. do 477 tys. butelek, w 2019 roku przewidujemy ponad 2,5 mln sprzedanych butelek, mamy ogromny potencjał wzrostu – mówi Jakub Gromek, główny akcjonariusz i pomysłodawca Mazurskiej Manufaktury Alkoholi.

Spółka stawia sobie za cel i kolejny kamień milowy w rozwoju debiut na rynku NewConnect, tak aby umożliwić swoim akcjonariuszom zyskowne wyjście z inwestycji już w perspektywie 3,5 roku. – Pozyskany dzięki finansowaniu społecznościowemu kapitał chcemy przeznaczyć głównie na inwestycje i intensywny rozwój, tak by po debiucie giełdowym zaplanowanym do końca 2022 roku nasi akcjonariusze mogli osiągnąć jak największy zwrot z inwestycji w momencie swojego exitu – dodaje Jakub Gromek.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here