Naga Markets



Mazurska Manufaktura Alkoholi zdecydowała się na kolejną emisję akcji. Tym razem planuje pozyskać nawet 4,4 mln zł. W lipcu ubiegłego roku spółka pozyskała w ramach kampanii crowdfundingowej ponad 2,54 mln zł. Akcja ta automatycznie stałą się jedną z największych emisji w Polsce w ramach crodwfundingu udziałowego. Na początku bieżącego roku 149 akcjonariuszy Mazurskiej Manufaktury Alkoholi zdecydowało o zainwestowaniu kolejnych 1,45 mln zł w ramach emisji prywatnej. Spółka planuje odtworzenie browaru Jurand, który był dumą Warmii i Mazur przez ostatnie 100 lat. O tym i o planach spółki Krzysztof Kamiński z Comparci24.tv rozmawia z Jakubem Gromkiem, prezesem zarządu Mazurskiej Manufaktury Alkoholi.

  • Drugi etap kampanii crowdinvestingowej potrwa maksymalnie do 27 listopada br.
  • Spółka wyemitowała w ramach oferty publicznej kolejną transzę akcji serii E o wartości 2,2 mln zł. Warunki oferty są prezentowane na platformie CrowdConnect.pl
  • Jeszcze w tym roku Mazurska Manufaktura S.A. planuje złożenie wniosku o wprowadzenie akcji Spółki do obrotu zorganizowanego na rynku NewConnect.

Te artykuły również Cię zainteresują

Mazurska Manufaktura ponownie stawia na crowdfunding udziałowy

Po zakończonym sukcesem pierwszym, zamkniętym etapie emisji, w którym Spółka pozyskała zapisy na akcje serii E o wartości 2,2 mln zł, Mazurska Manufaktura S.A. rozpoczęła ofertę publiczną akcji na platformie Crowdconnect.pl. Cena emisyjna każdej akcji wynosi 35 zł. Minimalny poziom jednorazowego zapisu na akcje w drugiej transzy zapisów to 29 akcji. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji jest Dom Maklerski INC S.A.

Ostatnie miesiące to czas ciężkiej pracy, licznych inwestycji i wyzwań związanych m.in. z koronawirusem. Nasze wysiłki się opłaciły – możemy się dzisiaj pochwalić dobrymi wynikami finansowymi – 3. kwartał 2020 roku zakończyliśmy z zyskiem na poziomie 1,9 mln zł. Aż do 2 mln litrów alkoholu rocznie zwiększyły się z kolei możliwości produkcyjne naszego zakładu – mówi Jakub Gromek, prezes zarządu Mazurskiej Manufaktury S.A.

Emisja akcji serii E stanowi ostatnią okazję na zakup akcji Mazurskiej Manufaktury S.A. przed planowanym debiutem giełdowym – jeszcze w tym roku spółka chce złożyć niezbędne dokumenty na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. w celu dopuszczenia akcji do obrotu zorganizowanego. Mimo zapowiadanego wejścia na rynek NewConnect najwięksi akcjonariusze spółki, posiadający łącznie 86 proc. akcji spółki, podpisali lock up aż do czerwca 2022 roku.

Mazurska Manufaktura S.A. to rodzinna firma, która rozwija na polskim rynku dwie marki: Mazurską Manufakturę Alkoholi, specjalizującą się w produkcji rzemieślniczych alkoholi mocnych klasy premium, oraz MM Hygienic, oferującą środki biobójcze i dezynfekujące.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here