Naga Markets

Polski producent odzieży, Marie Zélie, do końca przyszłego tygodnia ( lutego) prowadzi kampanię w ramach equity crowdfundingu poprzez platformę Beesfund, w ramach której do tej pory udało się zebrać niemal 800 tysięcy zł z planowanych 2 milionów (stan na 29 stycznia). Dla młodej spółki nie jest to jednak pierwszy kontakt z crowdinvestingiem, a już czwarta oferta akcji. O pozyskiwaniu kapitału w ramach finansowania społecznościowego oraz planach rozwoju z Krzysztofem Ziętarskim, prezesem i założycielem Marie Zelle, na antenie Comparic24.tv rozmawiał Adam Rak.


Marie Zélie SA to młoda, polska spółka działająca głównie w obszarze fashion ecommerce. Aspiracją marki jest zajęcie silnej pozycji na światowym rynku mody w relatywnie krótkim czasie dzięki dynamicznemu wzrostowi skali działania. Firma zrealizowała z sukcesem kilka emisji akcji, pozyskując ponad 2,7 mln zł od przeszło 400 inwestorów. W kolejnych krokach chce finansować dalszy rozwój działu produkcyjnego i zmodernizować sklep internetowy.







Comparic24.TV to telewizja internetowa prowadzona przez redaktorów portalu Comparic.pl Z warszawskiego studia nadajemy codziennie, przygotowując inwestorów detalicznych do kolejnej sesji już od 08:00. Dołącz do naszej społeczności już teraz i śledź transmisje na żywo między innymi na Facebooku! Subskrybuj również kanał YouTube, aby zapoznać się z najciekawszymi materiałami!



Śledź nas w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>









  • Powiązane zagadnienia:
Poprzedni artykułPZU nie ma planów pozbycia się Alior Banku. Kurs z malejącą dynamiką zwyżki
Następny artykułCena złota coraz wyżej. Przez chwilę była najwyższa w historii (do polskiej złotówki))
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here