Polski producent odzieży, Marie Zélie, do końca przyszłego tygodnia ( lutego) prowadzi kampanię w ramach equity crowdfundingu poprzez platformę Beesfund, w ramach której do tej pory udało się zebrać niemal 800 tysięcy zł z planowanych 2 milionów (stan na 29 stycznia). Dla młodej spółki nie jest to jednak pierwszy kontakt z crowdinvestingiem, a już czwarta oferta akcji. O pozyskiwaniu kapitału w ramach finansowania społecznościowego oraz planach rozwoju z Krzysztofem Ziętarskim, prezesem i założycielem Marie Zelle, na antenie Comparic24.tv rozmawiał Adam Rak.
Marie Zélie SA to młoda, polska spółka działająca głównie w obszarze fashion ecommerce. Aspiracją marki jest zajęcie silnej pozycji na światowym rynku mody w relatywnie krótkim czasie dzięki dynamicznemu wzrostowi skali działania. Firma zrealizowała z sukcesem kilka emisji akcji, pozyskując ponad 2,7 mln zł od przeszło 400 inwestorów. W kolejnych krokach chce finansować dalszy rozwój działu produkcyjnego i zmodernizować sklep internetowy.
Comparic24.TV to telewizja internetowa prowadzona przez redaktorów portalu Comparic.pl Z warszawskiego studia nadajemy codziennie, przygotowując inwestorów detalicznych do kolejnej sesji już od 08:00. Dołącz do naszej społeczności już teraz i śledź transmisje na żywo między innymi na Facebooku! Subskrybuj również kanał YouTube, aby zapoznać się z najciekawszymi materiałami!