Naga Markets



Magento 2 – kompletny system B2B dla wymagających Magento 2, czyli platforma e-commerce oparta na PHP, jest jednym z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią na rynku i wykorzystywana jest w ponad 20% wszystkich sklepów internetowych. Dla firm, które chcą stworzyć długoterminową i profesjonalną witrynę e-commerce, to właśnie to oprogramowanie powinno być priorytetową myślą. Dlaczego to Magento 2 postrzegany jest jako kompletne rozwiązanie dla B2B? Sprawdź poniżej.

Jakie wymagania powinna spełniać platforma e-commerce dla B2B?

Kompletny system e-commerce dla B2B musi, niezależnie od okoliczności czy urządzenia, dawać klientom możliwość sprawnego dokonywania zakupów. Warto pamiętać, że klient B2B to klient wymagający, głównie poprzez indywidualne doświadczenia z platformami B2C, dlatego ma on podobne oczekiwania względem systemu skierowanego dla biznesu.



Gwarancją sukcesu jest oczywiście zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń zakupowych, a to z kolei uwarunkowane jest funkcjonalnościami, jakie CMS powinien posiadać, a wśród których powinny znaleźć się m. in.:

  • zarządzanie i definiowanie rolami użytkowników,
  • indywidualne reguły cenowe,
  • łatwy proces zakupowy
  • zarządzanie dokumentami.

Co to jest Magento 2?

Zanim przejdziemy do konkretów, jeszcze kilka słów o samym oprogramowaniu. Pierwsza wersja Magento wystartowała w 2007 roku i od tego czasu system zyskiwał nowe funkcjonalności, dzięki czemu działanie systemu jest coraz lepsze. Magento 2 zostało opublikowane w 2015 roku i obecnie tylko ta wersja jest oficjalnie wspierana przez Adobe. Wiele platform e-commerce preferuje Magento ze względu na bezproblemową elastyczność, bezpieczeństwo i różnorodność funkcji, jakie oferuje to narzędzie. Platforma, która dzięki niemu powstaje, jest kompletna i w pełni skalowalna, ale więcej na temat tego, co o tym stanowi, znajduje się poniżej.

Magento to platforma open source

Magento 2 to rozwiązanie open source, czyli jego kod źródłowy oferuje nie tylko stworzenie elastycznej i skalowalnej platformy, ale daje też możliwość dostosowywania jej do potrzeb biznesowych. Poza tym, możliwe jest również rozszerzanie swojego sklepu w celu tworzenia unikalnych i zróżnicowanych doświadczeń zakupowych, co oznacza, że system w pełni posiada zdolność dostosowywania się do zmian i ma potencjał do modyfikacji, spełniając wymagania właścicieli sklepów.

Responsywny projekt i dostępność na urządzeniach mobilnych

Świat online jest zdominowany przez urządzenia mobilne i to samo dotyczy zakupów internetowych. Magento zapewnia świetne doświadczenia mobilne poprzez dostosowywanie rozmiarów obrazów czy obsługę wideo, dzięki czemu platforma oparta o ten CMS jest w pełni kompatybilna ze smartfonami czy tabletami.

Dostęp do zaawansowanej analityki

Witryny B2B wymagają bardziej dogłębnych i spersonalizowanych rozwiązań analitycznych, ponieważ każdy z klientów jest inny. Bardzo ważne jest posiadanie CMS-a z rozwiązaniami do analityki biznesowej, pozwalającej dostosować śledzenie wskaźników do każdego klienta według indywidualnych katalogów czy umów. Magento 2 umożliwia monitoring kondycji firmy i zapewnia szczegółowe informacje z ponad 25 raportów skoncentrowanych na B2B.

Magento 2 zapewnia wysoką wydajność

Wydajność witryny jest ważną częścią e-handlu w B2B. Właściciele sklepów powinni skrócić czas ładowania strony, optymalizując poszczególne jej elementy. Magento 2 zapewnia szereg wtyczek do kompresji obrazów, ale oferuje też pewne optymalizacje w celu zmniejszenia wagi strony i skrócenia czasu odpowiedzi. Co więcej, szeroko wykorzystuje buforowanie zawartości strony i jej zasobów, by skrócić czas odpowiedzi i w jak najkrótszym czasie załadować zawartość witryny. Magento 2 może zarządzać 10 milionami odsłon w ciągu godziny, dlatego zarządzając projektami o dużej skali, z pewnością jest to idealne rozwiązanie.

Prywatna sprzedaż i polityka cenowa

W przypadku transakcji B2B, negocjacje cenowe to delikatna i indywidualna kwestia. W Magento 2 możliwe jest ukrywanie i negocjowanie cen oraz konfigurowanie zapytań ofertowych, co ma duże znaczenie, gdy klienci dzielą się na segmenty. Jeśli chodzi o zakupy z zamówieniami o wysokiej wartości i długoterminowymi partnerstwami, odroczone płatności zdarzają się regularnie. Magento pozwala kupującym dokończyć realizację transakcji z odroczoną płatnością, a właściciel będzie mógł monitorować dane kredytowe klientów i określać limity dla każdego konta.

Magento to bezpieczny system

Bezpieczeństwo to jeden z najważniejszych czynników wpływających na reputację i wiarygodność firm B2B. Magento 2 zapewnia wysoki poziom zabezpieczeń poprzez swoje mechanizmy bezpieczeństwa takie jak silne szyfrowanie danych, walidację sesji i plików cookie czy dodanie tajnego klucza do adresów URL. Dostępne są również liczne rozszerzenia, które wzmacniają zabezpieczenia, co sprawia, że platforma jest w pełni bezpiecznym serwisem zakupowym.

Zobacz jak wygląda wdrożenie platformy Magento 2 – https://smartbees.pl/uslugi/magento/wdrozenia-platformy-magento-2

Powyższe funkcjonalności to tylko niektóre z całego szeregu korzyści, jakimi Magento 2 może ułatwić funkcjonowanie firm B2B. Jak widać, nie ma wątpliwości, że jest to dedykowana platforma wspierająca sprawne działanie serwisu e-commerce i ułatwiające optymalizację sklepu.

Artykuł partnera



Chcesz wrócić na stronę główną? Kliknij >>


Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>


Conotoxia



Obejrzyj również w Comparic24.tv:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here