Naga Markets

MadMind Studio zarobił w II kwartale 2,6 mln zł netto z tytułu sprzedaży gier!W piątek 12 sierpnia MadMind Studio [MMS] opublikował raport z wynikami finansowymi. Drugi kwartał bieżącego roku zakończyliśmy z zyskami netto z tytułu sprzedaży gier, na poziomie 2 644 937,92 zł. Głównym źródłem zysków pozostaje wydana w październiku 2021 gra Succubus, której sprzedaż cały czas utrzymuje się na wysokim poziomie, pokrywając w pełni koszta operacyjne zespołu, w tym produkcje wszystkich nowych gier. Poza miesięcznymi zyskami z Succubus, spółka zgromadziła również duże zapasy finansowe na swoich kontach 3 436 055,37 zł (stan na 30 czerwca) – napisano.

  • Zysk netto w 1 półroczu wyniósł 1,2 mln zł. wobec straty 43 tys. zł przed rokiem.
  • Spółka zgromadziła również spore zapasy finansowe na swoich kontach 3 436 055,37 zł (stan na 30 czerwca).
  • Sprzedaż wydanej 5 października 2021 r. gry Succubus, wraz z końcem czerwca 2022 roku przekroczyła 215 tysięcy.
  • Lipiec przyniósł kolejny rekord – zysk wyższy niż w czerwcu o 90 tys. zł na platformie Steam.
  • Z raportem wynikowym możesz zapoznać się klikając w ten link.
  • Partnerem artykułu jest międzynarodowy broker EXANTE. Sprawdź jego ofertę już teraz.

Komentarz spółki do raportu, nakreślający bieżącą sytuację

MadMind Studio jako jedna z niewielu spółek na polskiej giełdzie, publikuje co miesiąc newsletter, w którym dzieli się z inwestorami wszystkimi informacjami dotyczącymi bieżącej sytuacji w spółce. Wszystkie raporty można odnaleźć i przeczytać tutaj.





W raporcie za II kwartał, opublikowanym w trakcie piątkowej sesji, czytamy:

Zgodnie z nakreśloną na początku roku roadmapą wsparcia projektu, kontynuujemy prace nad podnoszeniem jakości gry Succubus, aktualizując ją regularnie w postaci darmowych oraz płatnych dodatków. Istotnym wydarzeniem dla gry, okazało się wprowadzenie dodatku „Summer Armors”, na koniec czerwca, co przyczyniło się do znacznej poprawy sprzedaży gry, również w okresach gdy nie jest ona objęta promocją i można ją nabyć wyłącznie w pełnej cenie 99zł.

Tym samym sprzedaż gry w czerwcu poprawiła się niemal pięciokrotnie względem poprzedniego miesiąca, zamykając się w niemal 25tyś sprzedanych egzemplarzy (w tym tzw. Bundle). Rekordowy w tym roku wynik, który udało się osiągnąć w czerwcu, został poprawiony już w lipcu, kiedy to Succubus wygenerował o 90 tysięcy złotych większe zyski na platformie Steam niż miało to miejsce w czerwcu. Wsparcie gry planujemy zakończyć wraz z dużą aktualizacją oraz nowym DLC, w grudniu 2022 roku.

Realizowany jest również port konsolowy gry, tworzony przez z Console Labs S.A., którego premiera planowana jest na IV kwartał 2022 roku. W związku z dużą popularnością gry Agony na konsolach, oraz z dobrą sprzedażą gry Succubus na PC, spółka liczy na duże zyski z tytułu sprzedaży wersji konsolowej Succubus. Zgodnie z podpisaną umową aż 80% zysków z tej wersji gry trafi na konto Madmind Studio.

Partnerem portalu comparic.pl jest broker EXANTE oferujący dostęp DMA (Direct Market Access) do 50 światowych giełd akcji i ETF na jednym wielowalutowym rachunku.

Załóż bezpłatny rachunek inwestycyjny już teraz!

XTB

 

Trwa dynamiczne odbicie na walorach Madmind Studio!

Ostatnie 2 tygodnie przyniosły znaczną poprawę nastrojów w gronie inwestorów, posiadających walory spółki. Kurs dynamicznie odbił od okolic historycznego dołka, przy najwyższych w całym 2022 roku obrotach – co sugeruje możliwość kontynuacji tego ruchu.

Obecnie trwa konsolidacja w okolicach 3,3 zł – 3,6 zł, z której możliwe jest wyjście górą, mogące zaprowadzić kurs na najwyższe poziomy w roku. Pamiętać należy, że tuż przed premierą Succubus, za 1 akcję należało zapłacić 8 zł, zatem obecne poziomy na dłuższą metę wydają się być bardzo atrakcyjne, oczywiście mając na uwagę wszystkie zdarzenia, które jeszcze przed nami.

Notowania Madmind Studio z ostatnich miesięcy
Notowania Madmind Studio z ostatnich miesięcy. Źródło: tradingview.com

W trakcie piątkowej sesji, walory spółki zyskują ponad 5%, a kurs testuje szczyty lokalnego wybicia. Warto dodać, że obroty nie są jeszcze imponujące, a ich pojawienie się, może pozwolić na kolejny impuls wzrostowy i pokonanie oporu w okolicy 4 zł.

Z pełnym raportem wynikowym spółki MadMind Studio możesz zapoznać się klikając w ten link.

Succubus ciągle bardzo popularny!

Przypomnijmy, że pełen zwrot kosztów produkcji Gry został zaraportowany komunikatem ESPI nr 5/2021 z dnia 3 grudnia 2021 roku. Warto dodać, że pełniąc jednocześnie rolę developera oraz wydawcy, Spółce przysługuje 100% zysków netto z tytułu sprzedaży Gry.

Gra uzyskała 2 932 recenzje na platformie STEAM z czego blisko 84% jest bardzo pozytywnych!

Oceny gry Succubus, na platformie Steam
Oceny gry Succubus, na platformie Steam. Źródło: store.steampowered.com

Spółka Madmind Studio zadebiutowała na rynku NewConnect w 2021 roku, blisko 60% udziałów w akcjonariacie posiada jedna z największych spółek gamingowych w Polsce: PlayWay.

Autor poleca również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: gpw jsw | analizy gieldowe | usd prognoza | biomed lublin akcje | co to blik | mercator medical akcję |



Śledź nas w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>






Poprzedni artykułJak ze scenariusza hollywoodzkiego filmu: Odrodzenie sektora turystycznego
Następny artykułKryptowaluty tracą przed weekendem mimo bliższej daty Ethereum 2.0
Ukończył Analitykę Gospodarczą na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Pracował jako analityk sprzedaży, asystent projektów. Posiada doświadczenie w projektach dla budownictwa i handlu detalicznego, a także Healthcare prowadzonych w Polsce i innych krajach (głównie w Europie Wschodniej). Specjalizuje się w analizie wielkości i struktury rynku oraz tworzeniu prognoz rozwoju z wykorzystaniem modeli ekonometrycznych. Od 8 lat pasjonuje się i inwestuje na GPW i NewConnect. Zwolennik analizy fundamentalnej. Nie rozstaje się z arkuszem notowań w godzinach 9-17.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here