Naga Markets



Madmind Studio liczy szybki na zwrot kosztów gry 'Succubus'Warszawa, 08.10.2021 (ISBnews) – Madmind Studio liczy, że w najbliższym czasie będzie mogło oficjalnie zakomunikować pełen zwrot kosztów produkcji (ok. 3,8 mln zł) gry „Succubus”, której sprzedaż (po debiucie we wtorek) jest niemal trzy razy wyższa (Steam) niż w przypadku poprzedniej produkcji studia – „Agony”, poinformował prezes Tomasz Dutkiewicz. Zapewnił, że studio nie musi również poświęcać dodatkowych miesięcy pracy nad tworzeniem łatek naprawiających grę.

Premiera odbyła się we wtorek o godzinie 19:00, gdzie na platformie Steam był prowadzony równocześnie livestream, który zgromadził ponad 7,4 tys. widzów. Gra spotkała się zarówno w mediach branżowych jaki wśród graczy z bardzo ciepłym przyjęciem, o czym świadczą komentarze graczy (8,4/10 Steam) oraz profesjonalnych recenzentów (7,5/10), podkreśla spółka.



„Jesteśmy bardzo zadowoleni widząc tak pozytywne oceny naszej gry. Tym bardziej zaskakująca wydaje nam się reakcja naszych inwestorów. Podczas gdy my świętujemy sukces, na który ciężko pracowaliśmy całymi latami, akcje naszej firmy znacząco tracą na wartości. Sprzedaż Succubus jest wyraźnie wyższa niż w przypadku Agony, biorąc pod uwagę analogiczny okres od premiery” – powiedział Dutkiewicz, cytowany w komunikacie.

Całkowity koszt produkcji gry Succubus wraz z budżetem marketingowym wyniósł około 3,8 mln zł. Spółka liczy, że w niedługim czasie będzie mogła zakomunikować pełen zwrot kosztów produkcji.

„Liczymy, że w najbliższym czasie będziemy mogli oficjalnie zakomunikować pełen zwrot kosztów produkcji. Oznaczać to będzie jednocześnie rekordowy rok w historii naszej spółki. W przypadku Succubus cały proces produkcji gry pokrywaliśmy sami, tak więc każda zarobiona złotówka wędruje prosto na nasze konto. Dzięki temu, że Succubus jest grą wysokiej jakości, nie musimy również poświęcać dodatkowych miesięcy pracy nad tworzeniem łatek naprawiających grę” – dodał prezes.

Podczas rozgrywki wcielamy się w sukkuba, demonicę przemierzającą piekło w poszukiwaniu zemsty na swoich wrogach. Gra wpasowuję się w ideę Halloween, dnia, na który z niecierpliwością czeka Spółka.

„Nie możemy doczekać się Halloween, które jest prawdziwym świętem horroru na platformie Steam. Horrory które przygotowują z tej okazji specjalną zawartość tematyczną, są silnie promowane przez Steam. Właśnie dlatego chcemy zadbać o to, by Succubus w tych dniach miał do zaoferowania wiele atrakcji dla graczy. Dodatkowo z racji gigantycznego zainteresowania grą podczas festiwalu Steam Next Fest oraz rekordową frekwencją podczas livestreamu z premiery na Steamie sądzimy, że Succubus ma duże szanse by przeżyć 'drugą premierę’ podczas tegorocznego Halloween” – powiedział Dutkiewicz.

Madmind Studio jest firmą zajmującą się tworzeniem gier wideo. Spółka odpowiada za wydanie takich gier jak „Agony”, „Agony Unrated” oraz „Succubus-Prologue”. Firma została założona w roku 2016 przez Tomasza Dutkiewicza.

invest

(ISBnews)



Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas

Conotoxia

Obejrzyj również w Comparic24.tv:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here