Naga Markets



LPP z pozytywną rekomendacją. Wycena niemal 1000 zł w góręKurs akcji odzieżowego giganta na krajowym rynku, spółki LPP rósł podczas wczorajszej sesji o około 3,03%. Akcje drożały o 190 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego maksimum przy 6515 zł. Jest to mocny wynik na tle tracącego wczoraj 0,40% indeksu WIG20. Sesja odbyła się przy podwyższonych obrotach na tle poprzednich dni i ostatecznie zamknęła się na poziomie 6465 zł. W sumie od połowy marca, odbicie doprowadziło do zwyżki o ponad 105%.

  • LPP z podniesioną o niemal 1000 zł rekomendacją
  • Kurs spółki przy ważnym wsparciu

Nowa wyższa rekomendacja

Przedwczoraj DM BOŚ upublicznił najnowszy raport dla spółki, w którym podniesiono jej wycenę z 6327 zł do 7236 zł, zalecając kupno akcji (Wcześniejsze zalecenie: sprzedawaj). Mocna zmiana wynika zdaniem autorów raportu z możliwości pozytywnego zaskoczenia wynikami za drugi kwartał. Analitycy uważają także, że mimo drugiej fali pandemii, nie ma możliwości powtórnego zamknięcia galerii handlowych, więc wszelkie problemy spółki powinny być już zdyskontowane.

InvestCuffs

Te artykuły również Cię zainteresują




Po za tym wskazano, że spółka posiada cechy, które pozwalają jej poradzić sobie w trudnym okresie. Wymieniono tu choćby zdolność do natychmiastowego dostosowania się do nowych trendów i szybki rozwój e-commerce. Na wykresie kurs cały czas oscyluje przy kluczowym wsparciu 6000 zł i biorąc pod uwagę dobre nastroje na szerokim rynku, wydaje się, że przy tym poziomie powinna zostać podjęta próba dokonania odbicia.

lpp 29.07.2020
Notowania LPP 29.07.2020

Odroczone płatności PayPo w LPP

LPP wdrożyło nową formę płatności za zakupy przez internet – odroczone płatności PayPo, podał fintech. Obecnie rozwiązanie PayPo jest dostępne w ponad 1 tys. e-sklepów, w tym w ponad 100 działających w obszarze fashion, podano. LPP to kolejny duży gracz z polskiego rynku, który zaufał PayPo. Wcześniej po rozwiązania polskiego fintechu sięgnęli tacy giganci jak Allegro, Media Markt, Media Expert, Leroy Merlin czy Decathlon.

To również kolejny przedstawiciel segmentu moda/ fashion, który bardzo szybko przekonał się do odroczonych płatności. Obecnie w portfelu PayPo sklepów z tego rynku jest już ponad 100 podmiotów. Obok LPP są też takie marki jak 4F, Answear, Big Star, Grupa MIG, w tym sklepy Sizeer, Wojas, Laurella, czy Ochnik, podano także.

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

3 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here