Naga Markets



LPP z gwałtowną wyprzedażą. Test dolnej krawędzi kanału spadkowego Kurs akcji odzieżowego giganta na krajowym rynku, spółki LPP spadał podczas wczorajszej sesji o około 6%. Akcje taniały o 345 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego minimum przy 5315 zł. Jest to słaby wynik na tle tracącego wczoraj 0,83% indeksu WIG20. Sesja odbyła się przy standardowych obrotach na tle poprzednich dni i ostatecznie zamknęła się na poziomie 5405 zł. W sumie od połowy marca, odbicie doprowadziło do zwyżki o ponad 105%.

Forex Club

W kanale spadkowym

Notowania LPP nie radzą sobie najlepiej od czasu ogłoszenia czerwonej strefy w całym kraju, co wiąże się z ograniczeniami w handlu m.in. ilości klientów w sklepie w zależności od ilości kas lub powierzchni sklepu. Kurs spółki natychmiastowo zareagował na kolejne obostrzenia i wydaje się, że dopóki statystyki zakażeń nie zaczną się poprawiać, popyt na akcje będzie dość ograniczony. Na wykresie bez problemów upadło wsparcie przy 6 tysiącach zł i za chwilę kurs powinien testować dolną krawędź kanału spadkowego, niemal tysiąc złotych niżej.

Te artykuły również Cię zainteresują




lpp 27.10.2020
Notowania LPP 27.10.2020

Nowy chatbot

LPP wdrożyło we współpracy z firmą K2Bots.AI chatbota drugiej generacji, z którego pomocy mogą korzystać klienci należących do LPP marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay, podała spółka. Narzędzie pozwala obecnie na rozwiązanie 200 najbardziej popularnych problemów zgłaszanych do Contact Center przez klientów sklepów internetowych.

“Najnowsza generacja chatbota obsługujące już blisko jedną trzecią wszystkich spraw zgłaszanych do Biura Obsługi Klienta (BOK). Dzięki zautomatyzowaniu obsługi najczęściej zadawanych pytań, w czasach szybkiego wzrostu sprzedaży online, chatbot drugiej generacji istotnie zwiększył efektywność pracy Contact Center gdańskiej spółki” – czytamy w komunikacie. Druga generacja chatbotów firmy K2Bots.AI potrafi rozmawiać o 30 różnych statusach dostawy, pomaga przy zwrotach dokonywanych kurierem czy problemach z zamówieniem, samodzielnie wyjaśniając już 70% takich spraw.

W najtrudniejsze rozmowy lub w momencie, kiedy wymaga tego charakter zgłoszenia, włącza na chat konsultanta z Biura Obsługi Klienta. Skuteczność prawidłowego rozwiązywania problemów oceniana jest w miarodajny sposób – przez człowieka, który analizuje przebieg wybranych rozmów z klientami i na tej podstawie wprowadza kolejne usprawnienia oraz dotrenowuje bota, podano również w materiale.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

3 KOMENTARZE

  1. Podobno nie będzie zamkniętych sklepów odzieżowych, a tego wszyscy na giełdzie najbardziej sie obawiali. Teraz sprzedaż na pewno mocno podskoczy, w końcu zbliża się najgorętszy okres dla handlu w roku. A w przyszłym roku myślę, że już będzie systematyczny powrót do normalności. Spółka na pewno nie ma się tak źle jakby na to wskazywały ostatnie zjazdy.

  2. Pozytywne prognozy spółki na przyszły rok i plany inwestycyjne. LPP się nie zatrzymuje, obecna sytuacja na giełdzie nieco nie odpowiada temu co rzeczywiście dzieje się w spółce.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here