Naga Markets



Notowania akcji LPPLPP zadebiutowało w Finlandii, podała spółka. Obecność wszystkich pięciu marek LPP w Mall of Tripla – jednym z najważniejszych centrum handlowych Helsinek – ma strategiczne znaczenie dla budowania rozpoznawalności w nowym regionie, ocenia LPP.

Mall of Tripla to największy obiekt handlowy w Finlandii. Wśród 250 punktów handlowych nie zabrakło także salonów polskich marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay, zajmujących łączną powierzchnię 6 520 m2, podano.

“Czynnikiem decydującym o otwarciu naszych salonów jest przede wszystkim atrakcyjność przestrzeni handlowej – dlatego podjęliśmy decyzję o debiucie wszystkich pięciu marek w Helsinkach. Centrum Mall of Tripla to świetnie skomunikowany, wielofunkcyjny obiekt, który daje nam potencjał dotarcia zarówno do Finów, jak i odwiedzających stolicę turystów. Debiutujące centrum ma szansę stać się najważniejszym punktem handlowym na mapie Finlandii” – skomentował wiceprezes LPP ds. finansowych Przemysław Lutkiewicz, cytowany w komunikacie.

Polski producent odzieży jest jedynym najemcą, który w wyniku udanych negocjacji otworzył w tym miejscu 5 salonów, wskazano.

“Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju sieci stacjonarnej chcemy, aby nasze marki pojawiały się w najważniejszych punktach handlowych na mapie Europy. Debiut w Finlandii jest kolejnym krokiem milowym. To rynek wymagający i hermetyczny, ale my lubimy wyzwania. Zwłaszcza jeśli stawką jest budowanie globalnej rozpoznawalności naszych marek” – dodał Lutkiewicz.

Po fińskim debiucie salony stacjonarne marek LPP działają już na 25 rynkach. W ostatnich miesiącach polski producent uruchomił także sprzedaż internetową na Ukrainie, która jest dla firmy 13. rynkiem e-commerce. W 2020 roku spółka planuje otwarcie pierwszych salonów stacjonarnych w Macedonii Północnej, czym umocni swoją pozycję w regionie Europy Południowo-Wschodniej, przypomniano.

Źródło: ISBnews


Specjalnie dla naszych czytelników przygotowaliśmy darmowy eBook Narzędzia analizy technicznej spółek giełdowych. Odbierz go i więcej materiałów w strefie eLearn Comparic.pl.

Sytuacja na wykresie:

Notowania spółki po przecenie z początku miesiąca znowu zaczynają rosnąć. Dobrze wygląda to na wykresie tygodniowym, gdzie widać obicie od lokalnego wsparcia. Pojawia się więc szansa na kolejny atak na górną krawędź kanału spadkowego, a tym samym na przełamanie negatywnej tendencji coraz niższych wierzchołków.

lpp

Czytaj także: GPW w ciągu 5 lat będzie liderem wzrostów w Europie, twierdzi Trader21



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

2 KOMENTARZE

  1. Kolejny nowy rynek. LPP nie zwalnia tempa. Jeszcze kilka lat i sklepy polskiej spółki będą w całej Europie. Szacunek za ambitne cele i dążenie do ich realizacji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here