Naga Markets



LPP uruchomiło na Słowacji magazyn typu Fulfillment Center do obsługi sprzedaży internetowej na rynkach Europy Środkowej, podała spółka.

LPP uruchomiło na Słowacji magazyn typu Fulfillment Center

Obiekt podzielony został na dwie części, pierwsza o powierzchni 17 tys. m2 w większości przeznaczona jest na operacje manualne. Druga (15 tys. m2) dedykowana jest pod rozwiązania automatyczne oraz operacje cross-dockowe towaru przeznaczonego do sieci salonów.

“Pod koniec zeszłego roku zrobiliśmy estymację przydatności dodatkowej powierzchni magazynu i podjęliśmy decyzję o uruchomieniu obiektu w powiększonej opcji wynoszącej 32 tys. m 2. Takie rozwiązanie daje nam możliwość wykorzystania obiektu w modelu cross-dock, który łączy operacje typowe dla obsługi sprzedaży internetowej z zaopatrzeniem sieci salonów stacjonarnych na terenie Europy Środkowej” – powiedział e-commerce fulfillment general manager LPP Sylwester Dmytriwski, cytowany w komunikacie.

Łączna powierzchnia składowa na ten cel obejmuje 2 040 miejsc paletowych. Dotychczasowa maksymalna liczba produktów, które weszły i wyszły z magazynu jednego dnia sięgnęła 152 000 sztuk, podano także.

“Nasz nowy obiekt magazynowy odegra kluczową rolę w sieci dystrybucyjnej LPP. Zapewnia najwyższy standard obsługi klientów naszych sklepów internetowych nie tylko na Słowacji, ale także w Czechach i na Węgrzech, choć nie wykluczamy, że zasięg działania magazynu zostanie poszerzony o kolejne kraje” – powiedział wiceprezes zarządu LPP Jacek Kujawa, cytowany w komunikacie.

Te artykuły również Cię zainteresują

Inwestycja daje możliwość zaoferowania wszystkim klientom marek LPP z regionu Europy Środkowej dostawy następnego dnia roboczego, a w niektórych lokalizacjach nawet dostawy tego samego dnia.

“W obiekcie docelowo znajdzie się m.in. pocket sorter wraz z systemem przenośników z tunelami kontrolnymi RFiD oraz tzw. shipping sorter, który zautomatyzuje proces wysyłki zamówień” – wymieniła spółka.

“Zastosowane w magazynie rozwiązania to najwyższy dostępny obecnie na rynku poziom automatyki magazynowej, który stawia LPP w czołówce firm, jakie zdecydowały się na ich wdrożenie. Przy naszej skali działania oraz perspektywach rynku Europy Środkowej, wdrożenie zaawansowanej automatyki magazynowej było koniecznością, która zapewni naszym klientom w Czechach, na Słowacji i Węgrzech błyskawiczną dostawę zamówionego towaru i istotnie zwiększy konkurencyjność naszej oferty na tych rynkach” – podsumował Kujawa.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

4 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here