Naga Markets



LPP tuż przy linii trendu. Wybicie otworzy drogę do 9 tys. złKurs akcji odzieżowego giganta na krajowym rynku, spółki LPP rósł podczas wczorajszej sesji o około 3,92%. Akcje drożały o 310 zł co pozwoliło na osiągnięcie dziennego maksimum przy 8400 zł. Jest to niezły wynik na tle zyskującego wczoraj 0,58% indeksu WIG20. Sesja odbyła się przy porównywalnych obrotach na tle poprzednich dni i ostatecznie zamknęła się na poziomie 8210 zł. W sumie od połowy marca, odbicie doprowadziło do zwyżki o ponad 105%.

Pod linią trendu

Notowania odzieżowej spółki silnie rosną od początku listopada. Na wykresie tygodniowym mamy więc drugą falę wzrostową po wybuchu pandemii. Nawet zamknięcie galerii handlowych w okresie nowego roku, nie spowodowało mocniejszego cofnięcia. To pokazuje, że sentyment do spółki jest bardzo pozytywny. Wydaje się, że rynek czerpie nadzieję ze szczepionek, którą mają sprawić, że kolejny lockdown nie będzie już potrzebny. Na wykresie jesteśmy blisko linii trendu, której wybicie otworzyłoby drogę do nawet 9000 zł.

Te artykuły również Cię zainteresują




lpp 30.12.2020
Notowania LPP 30.12.2020

Nadal widoczne skutki pandemii

LPP odnotowało 246,87 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. roku obrotowego 2020/2021 (sierpień-październik 2020) wobec 236,39 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Zysk operacyjny wyniósł 301,18 mln zł wobec 335,3 mln zł zysku rok wcześniej. Wynik EBITDA wyniósł 562,98 mln zł wobec 581,25 mln zł rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 2 445,72 mln zł w III kw. r.obr. 2020/2021 wobec 2 332,04 mln zł rok wcześniej. “Mimo, że pandemia COVID-19 wybuchła w I kwartale finansowego roku, jej skutki wpłynęły również na wyniki grupy w III kwartale. Wpływ pandemii widoczny był w uzyskanych przychodach ze sprzedaży grupy. W miesiącu październiku nastąpiło pogorszenie sytuacji epidemiologicznej w krajach funkcjonowania Grupy, a dodatkowo w kilku krajach został wprowadzony ponownie lockdown.

Taka sytuacja spowodowała spadek odwiedzalności sklepów stacjonarnych przez klientów, a w efekcie mniejsze r/r przychody z tego kanału, który stanowi jeszcze nadal większość przychodów grupy” – czytamy w raporcie. Jednocześnie w III kwartale sprzedaż w kanale internetowym utrzymała się na wysokim poziomie i w rezultacie przychody grupy wzrosły o 4,9% r/r.

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here