Naga Markets


LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Spółka opublikowała wyniki za trzeci kwartał. Poniżej najważniejsze szczegóły z raportu. 

Spółka szacuje, że miała w III Q 2018 roku 2,05 mld zł przychodów i 125 mln zł zysku operacyjnego. Przychody grupy wzrosły r/r o 13%, a EBIT wzrósł o 21%.

Zysk brutto na sprzedaży LPP wyniósł 1.050 mln zł co oznacza wzrost o 18%.

Spółka podała, że przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych LFL (w walutach lokalnych) w trzecim kwartale 2018 roku wzrosły o 3,6%.

Powierzchnia handlowa na koniec trzeciego kwartału zwiększyła się o 10%.

Od początku roku spółka miała 5,68 mld zł przychodów (+16%), 2,987 mld zł zysku brutto na sprzedaży (+21%) i 319 mln zł EBIT (+58%).

Raport finansowy za III kwartał 2018 roku zostanie opublikowany 20 listopada 2018 roku.


Inwestuj w akcje na GPW z prowizją 0,2% min. 2,99 PLN oraz w akcje zagraniczne z prowizją 0,12% min. 4,99 USD/EUR. Sprawdź konto demo oraz konto rzeczywiste w XTB.

Sytuacja na wykresie

Prezentacja wyników za III kwartał nie ożywiła sytuacji na wykresie. Spółka od początku roku podlega korekcie, która na tle szerokiego rynku, może wskazywać na pewną siłę relatywną spółki. Otoczenie traci bowiem w tym roku więcej, a LPP zdaje się odpierać ataki podaży. Obecnie sytuacja wskazuje, że kurs zmierza kolejny raz na respektowane wsparcie okolic 8300-8400 zł.

źródło xStation 5


tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

3 KOMENTARZE

  1. To jest bardzo dobra spółka. Trzeba jeszcze jej czasu na rozwinięcie, ale te ostatnie dwa lata pokazują, że tam jeszcze wiele dobrego może się zdarzyć i najprawodpodobniej się zdarzy. Teraz wejście na wiele rynków online, jeśli się przebiją to poźniej łatwiej będzie wejść ze sklepami stacjonarnymi. Jak na razie nowe salony są dość dobrze odbierane nawet w Londynie czy Niemczech, więc na mniej rozwiniętych i wymagających rynkach tym bardziej powinny się przyjąć. Promocje też mają coraz lepszą, współpraca z głośnymi i docenionymi nazwiskami robi swoje. Jestem spokojny o pewny rozwój spółki i udaną ekspansję na Europę.

  2. W LPP trzeba inwestować długoterminowo. W końcu cena pójdzie solidnie w górę, będzie musiała jak spółka będzie stale rosła. Na razie inwestorzy dość z dużymi rezerwami podchodzą do ostatnich świetnych wyników. Już teraz eksperci znacznie lepiej oceniają spółkę.

  3. LPP kolejny raz pokazuje, że ma się dobrze. Stabilny, systematyczny rozwój. Czekam aż w końcu nasi inwestorzy zaufają bardziej naszemu potentatowi odzieżowemu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here