Naga Markets


lppLPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

Spółka poinformowała o planach dotyczących zwiększenia poziomu dywidendy z zysku za 2018 rok w porównaniu z poprzednim rokiem, ale odpowiednie decyzje w tej sprawie nie zostały jeszcze podjęte.

“Chcielibyśmy zwiększyć poziom wypłacanej dywidendy za 2018 r. w porównaniu z kwotą, jaką wypłaciliśmy akcjonariuszom w ubiegłym roku. Nie podjęliśmy jednak jeszcze ostatecznej decyzji co do konkretnych poziomów” – poinformował prezes Marek Piechocki.

“Mogę zapewnić, że z pewnością nie będzie to 50% zysku za 2018 r. Chcemy utrzymać wysoki poziom inwestycji, jednocześnie szukając oszczędności tam, gdzie nie wpływa to bezpośrednio na rozwój sieci” – dodał.


Inwestuj w akcje na GPW z prowizją 0,2% min. 2,99 PLN oraz w akcje zagraniczne z prowizją 0,12% min. 4,99 USD/EUR. Sprawdź konto demo oraz konto rzeczywiste w XTB.

Sytuacja na wykresie:

Kurs spółki testuje od pewnego czasu opór okoli 8500 zł. Wydaje się, że te okolice są kluczowe, gdyż często cena mniej więcej w tym rejonie zawracała. Jeżeli udałoby się pokonać opór, cena powinna dotrzeć przynajmniej do dobrze respektowanej linii bessy.

lpp
źródło xStation 5

Zobacz także: mBank [MBK], Bogdanka [LWB] – Gorące spółki dnia 8.02.2019



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

6 KOMENTARZE

  1. Liczą się reinwestycje zysków. Pod tym względem nie ma co zarzucić prezesowi. Ta dywidenda to raczej takie skinienie kapeluszem do inwestorów, równie dobrze mogłoby jej nie być i więcej przeznaczyć na rozwój.

  2. LPP może nie wypłca dużych dywidend, ale zawsze coś daje i z każdym rokiem wartość rośnie. To i tak więcej niż wiele innych spółek, które nie wypłacają nic.

  3. Trafione inwestycje przyciągną nowych inwestorów, będzie to zdecydowanie więcej korzyści dla obecnych akcjonariuszy niż większe dywidendy. Akcje i tak niedługo powinny częściej utrzymywać się na poziomie 9k.

  4. Doświadczenie pokazuje, że ta strategia się sprawdza. Niska dywidenda, za to znacznie większe nakłady inwestycyjne skutkują wzrostem wyników.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here