Naga Markets



LPP planuje podwoić przychody e-commerce do 2 mld zł w r.obr. 2020/2021Grupa planuje, że w roku obrotowym 2020/2021 podwoi – w ujęciu rocznym – przychody ze sprzedaży internetowej, osiągając 2 mld zł, a w kolejnym roku zwiększy je o 50%, podała spółka.

LPP zamierza dostosować się do panującego trendu

“Zmiana nawyków zakupowych przez klientów tj. przeniesienie procesów zakupowych do kanału on-line prawdopodobnie będzie długotrwałym zjawiskiem. Dostosowując się do panującego trendu Grupa podjęła działania zmierzające do dalszej ekspansji tego kanału sprzedaży. Rozwój e-commerce zamierza realizować poprzez nowe rynki oraz wykorzystanie w tym kanale wdrożonej technologii RFID w marce Reserved, a także poprzez kolejne usprawnienia w logistyce i IT wykorzystując nowoczesne technologie, w tym sztuczną inteligencję. Uwzględnienie rozwoju tego kanału w ramach strategii grupy będzie mieć wpływ na osiągane wyniki. Dzięki podjętym działaniom grupa planuje, że w 2020/21 podwoi r/r przychody ze sprzedaży internetowej osiągając 2 mld zł, a w kolejnym roku zwiększy o 50%” – czytamy w raporcie kwartalnym.

Te artykuły również Cię zainteresują




Przychody ze sprzedaży internetowej w III kwartale 2020/2021 osiągnęły wysokość 446 mln zł, tj. 86,2% więcej niż przed rokiem.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here