Naga Markets



lppLPP odnotowało 265 mln zł skonsolidowanej straty operacyjnej w I kw. 2020/2021 obejmującym okres od 1 lutego do 30 kwietnia 2020 r., przy 1 190 mln zł przychodów (spadek o 35% r/r), podała spółka, prezentując wstępne dane.

LPP podaje wyniki za I kw. br.

LPP podało w komunikacie, że skonsolidowane przychody w I kw. br. (luty-kwiecień 2020) wyniosły 1 190 mln zł (spadek o 35% r/r), w tym w sklepach stacjonarnych wyniosły one 792 mln zł (spadek o 52% r/r), a w e-commerce (online) wyniosły 398 mln zł (wzrost o 129% r/r). Marża brutto (gross margin) wyniosła 580 mln zł (spadek o 42% r/r).

Powierzchnia handlowa na dzień 30 kwietnia 2020 roku wyniosła 1 244 tys. m2 (wzrost o 13% r/r), a przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych LFL wyniósł -57,3% (wobec 9,7% w I kw. ub.r.), podano także.

“Dodatkowo zarząd informuje, że ze względu na zamknięcie prawie wszystkich salonów stacjonarnych w miesiącu kwietniu z powodu COVID-19, spółka odnotowała znaczący wzrost sprzedaży w e-commerce w tym miesiącu, wynoszący ok. 270% r/r.” – czytamy także.

Te artykuły również Cię zainteresują

Spółka zastrzegła, że są to wstępne dane i mogą one ulec zmianie po pełnym zamknięciu ksiąg rachunkowych.

Jednocześnie zarząd informuje, że szczegółowy raport finansowy za I kwartał 2020/21 zostanie opublikowany 25 czerwca 2020 r.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

1 KOMENTARZ

  1. Jak wiele innych spółek, ciężko było wypracować zysk zwłaszcza w odzieżówce, raczej minimalizacja strat. Natomiast o LPP były bym w miarę spokojny. Spółka jest w dobrych rękach, poradzi sobie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here