Naga Markets



LPP odnotowało 265 mln zł skonsolidowanej straty operacyjnej w I kw. 2020/2021 obejmującym okres od 1 lutego do 30 kwietnia 2020 r., przy 1 190 mln zł przychodów (spadek o 35% r/r), podała spółka, prezentując wstępne dane.

LPP odnotowało stratę w I kw. 2020/2021

LPP podało w komunikacie, że skonsolidowane przychody w I kw. br. (luty-kwiecień 2020) wyniosły 1 190 mln zł (spadek o 35% r/r), w tym w sklepach stacjonarnych wyniosły one 792 mln zł (spadek o 52% r/r), a w e-commerce (online) wyniosły 398 mln zł (wzrost o 129% r/r). Marża brutto (gross margin) wyniosła 580 mln zł (spadek o 42% r/r).

Powierzchnia handlowa na dzień 30 kwietnia 2020 roku wyniosła 1 244 tys. m2 (wzrost o 13% r/r), a przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych LFL wyniósł -57,3% (wobec 9,7% w I kw. ub.r.), podano także.

“Dodatkowo zarząd informuje, że ze względu na zamknięcie prawie wszystkich salonów stacjonarnych w miesiącu kwietniu z powodu COVID-19, spółka odnotowała znaczący wzrost sprzedaży w e-commerce w tym miesiącu, wynoszący ok. 270% r/r.” – czytamy także.

Te artykuły również Cię zainteresują

Spółka zastrzegła, że są to wstępne dane i mogą one ulec zmianie po pełnym zamknięciu ksiąg rachunkowych.

Jednocześnie zarząd informuje, że szczegółowy raport finansowy za I kwartał 2020/21 zostanie opublikowany 25 czerwca 2020 r.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

1 KOMENTARZ

  1. W tej branży straty były nieuniknione. Oby odzieżówce udało się jak najszybciej odbić. LPP przynajmniej nie miało dobrą płynność finansową przed początkiem koronawirusa.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here