Naga Markets



Logo polskiej spółki LiveChat SoftwareLiveChat Software miał 28 777 klientów korzystających z płatnego rozwiązania LiveChat według stanu na 1 grudnia, podała spółka. W listopadzie liczba klientów wzrosła o 202 firm netto.

“Według danych pochodzących z systemów sprzedaży na 1 grudnia 2019 r. liczba klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat wyniosła 28 777. W ujęciu miesiąc do miesiąca liczba klientów wzrosła o 202 netto (uwzględniając odejścia). Dla porównania na początku poprzedniego miesiąca (1 listopada 2019 r.) liczba klientów spółki wynosiła 28 575. Przed rokiem (1 grudnia 2018 r.) liczba klientów wynosiła 25 896” – czytamy w komunikacie.

Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby stanowisk wykupionych przez klienta.

“Zgodnie z tym, co spółka podała w raporcie okresowym opublikowanym z 27 listopada 2019 r., tempo wzrostu przychodów różni się od tempa wzrostu liczby klientów rozwiązania LiveChat, co wynika m.in. ze zmian wskaźnika ARPU, a także rosnących przychodów z innych rozwiązań Spółki. W związku z tym emitent nie zamierza w 2020 r. publikować w osobnych raportach liczby klientów LiveChat i planuje zastąpić ten wskaźnik wstępnymi szacunkami dot. wysokości przychodów” – przypomniano.

Źródło: ISBNews


Specjalnie dla naszych czytelników przygotowaliśmy darmowy eBook Narzędzia analizy technicznej spółek giełdowych. Odbierz go i więcej materiałów w strefie eLearn Comparic.pl.

Sytuacja na wykresie:

Notowania spółki rosną dzisiaj o ponad 2%. Spoglądając na wykres tygodniowy, mamy wybicie poziomu poprzedniego szczytu. Dobre wyniki napędzają zwyżkę i obecnie kurs zdaje się zmierzać do okolic 44,30 zł.

livechat

Czytaj także: GPW w ciągu 5 lat będzie liderem wzrostów w Europie, twierdzi Trader21



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here