Naga Markets



LiveChat Software miał 25 097 klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat według sgpwtanu na 1 sierpnia 2018 r., co oznacza wzrost o 19,4%, podała spółka. W lipcu liczba klientów wzrosła o 206 firm netto, dodano.

“Wśród klientów spółki są m.in. uczelnie, urzędy, kluby sportowe oraz przedsiębiorstwa ze wszystkich branż, przy czym najwięcej jest firm z: IT, edukacji, sprzedaży detalicznej, rozrywki i marketingu” – czytamy w komunikacie.

LiveChat Software intensywnie rozwija się na rynku globalnym. Oprócz projektów dotyczących flagowej aplikacji, zespół kontynuuje prace nad dodatkowymi rozwiązaniami: platformą do tworzenia chatbotów – BotEngine (z którego korzystają już m.in. Velux, Boston University czy Kayak) oraz narzędziem do tworzenia baz wiedzy – KnowledgeBase. Wszystkie prowadzone przez spółkę działania skupione są na ciągłym doskonaleniu oferty i wzroście bazy aktywnych użytkowników, podano również.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

Poprzedni artykułPGE – podnosi szacunek zysku netto za I półrocze
Następny artykułRafako – wartość umów od początku roku przekroczyła 790 mln zł
lukasz nowacki
Aktywny inwestor i spekulant od 2010 roku, głównie na rynkach akcyjnych i walutowych. Zwolennik prostych metod opartych o przewagę statystyczną. Autor licznych analiz, wywiadów i opracowań dla portalu Comparic.pl. Pomysłodawca i organizator odbywającego się od wielu lat konkursu Liga Traderów. Prelegent licznych konferencji dla inwestorów m.in. Ogólnopolskiej Konferencji Biznesu i Nowych Technologii NetVision, łódzkiej konferencji StratoTrade czy inicjatyw studenckich np. „Gry Giełdowej” Koła Naukowego Inwestor z Łodzi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here