Naga Markets

Live Motion Games i Frozen Way łączą siły!Tuż przed zbliżającą się premierą gry Builder Simulator, Live Motion Games S.A. nawiązała strategiczną współpracę z Frozen Way S.A., producentem i wydawcą bijącego rekordy House Flipper — Pets DLC. Współpraca obejmie: wsparcie wydawnicze i promocyjne gry Builder Simulator oraz dalszą wymianę doświadczeń z obszaru wydawania, marketingu i produkcji gier.

Live Motion Games S.A. nawiązała strategiczną współpracę z Frozen Way S.A.

Umowa dotyczy wsparcia marketingowego zaplanowanej na 9 czerwca br. premiery Builder Simulatora oraz dalszej wymiany doświadczeń z zakresu produkcji, optymalizacji, testowania, komunikacji i marketingu gier. Frozen Way S.A. zostanie współwydawcą Builder Simulatora oraz będzie brała udział w wydaniu wszystkich dodatków na PC oraz ewentualnych portów na konsole.



19 maja br. Live Motion Games S.A. ogłosiła datę premiery Builder Simulator. Gra ma nie tylko dawać możliwość planowania i budowania domów, ale również ich wykańczania. Studio zapowiedziało tytuł jako rozbudowaną, obszerną grę: ponad 1000 przedmiotów wykończenia wnętrz, 24 różne działki do zabudowy, tryb fotograficzny, czy możliwość „przeskoczenia” do etapu wystroju wnętrz. Dzisiaj warszawska spółka ogłosiła nawiązanie strategicznej współpracy z Frozen Way S.A. — studiem rozwijającym hit sprzedażowy  pt. House Flipper — grę polegającą na odnawianiu wnętrz!

Cieszymy się z tej współpracy, bo daje nam możliwość skorzystania z wiedzy i możliwości poważnego wzmocnienia działań promocyjnych Buildera. Jednocześnie widzimy tu szansę na stworzenie unikalnej, w tym segmencie rynku gamingowego, synergii.  – mówi Michał Kaczmarek, prezes Live Motion Games S.A.

House Flipper to jeden z najmocniejszych tytułów w portfolio grupy PlayWay S.A. Grę wydano w maju 2018 roku i do dziś sprzedała się w blisko 3 milionach egzemplarzy. Niespełna 2 tygodnie temu na Steam zadebiutował House Flipper – Pets DLC, który znów przyciągnął graczy do symulatora domowych remontów. O zainteresowaniu grą świadczy rekordowy peak, który przekroczył poziom 13 tys. użytkowników grających jednocześnie.

Wierzymy, że Builder Simulator ma potencjał, by stać się znaczącą marką, a nawet, by powtórzyć sukces House Flippera. Zamierzamy kontynuować bliską współpracę, która pozwoli nam na skuteczniejszy rozwój obu spółek na rynku wydawniczym, oraz na usprawnienia w produkcji, optymalizacji czy testowaniu gier. Czerwcowa premiera Builder Simulatora jest świetnym momentem na rozpoczęcie tej wspólnej drogi – mówi Mateusz Jeleń, prezes Frozen Way S.A.

Autor poleca również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: bitcoin przewidywania | nasdaq notowania | euro online | pko notowania | kurs dolara australijskiego | analiza btc | lotos akcje cena |

NED


Śledź nas w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here